شماره تماس 09309871159

شهرهایی که به مهاجرانش پول برای سرمایه گذاری هم می دهد!

شهرهایی در دنیا وجود دارند که به گرمی از مهاجرانشان استقبال می کنند و حتی به آنها امتیازاتی هم می دهند! لحظه آخری در این مقاله به معرفی شهرهای مهاجرپذیر دنیا برای مهاجرت پرداخته است که پیشنهاد می شود حتما آن را تا انتها مطالعه نمایید.

 

 

شهرهایی که اگر به آنجا مهاجرت کنید در ازای این اقامت امتیازاتی مثل دادن سرمایه به شما اختصاص داده می شود! شاید با دیدن این جمله تعجب کنید ولی متعجب نشوید چرا که واقعا شهرهایی در دنیا وجود دارند که برای نقل مکان به آنجا علاوه بر یک استقبال گرم، مبلغی هم به شما می پردازند. دولت در این مقصدها در واقع با دادن پول، شما را به مهاجرت و نقل مکان تشویق می کند. اما چرا آنها این کار را می کنند؟ این امر عمدتا تحت شرایط زیر رخ می دهد:

- وارونه کردن روند کاهش جمعیت

- پر کردن خانه ها و مشاغل خالی

- رونق اقتصاد محلی

 

با ما همراه باشید تا در ادامه با 7 شهر مهاجرپذیر دنیا آشنا شوید که در آنها علاوه بر استقبال گرم به فرد مهاجر مبلغی نیز پرداخت می گردد.

 

آلاسکا آمریکا

آلاسکا از شهرهای مهاجرپذیر واقع در آمریکا است. اگر به هوای سرد و زمین های خالی علاقه دارید، آلاسکای سفید پوش برای مهاجرت گزینه ای مناسب است. آب و هوا و نقاط دور از دسترس، آلاسکا را به سرزمینی خالی از سکنه تبدیل کرده است، به همین دلیل دولت الاسکا 2000 دلار برای شهروندانی که جدیدا به آن نقل مکان می کنند، در نظر گرفته است. این مبلغ می تواند مبلغی مناسب و انگیزه ای برای مهاجرت به آلاسکا باشد که بدون توجه به جنسیت و سن به هر کدام از اعضای خانواده داده می شود. اگر به کوهستان، ماهیگیری و تابستان هایی که دمای آن به طور میانگین 18 درجه سلسیوس است علاقه دارید، آلاسکا منتظر شما است.

شهر آلاسکا آمریکا

 

قسمت هایی از کانزاس آمریکا

کانزاس یکی دیگر از ایالت های آمریکا است که در حال مبارزه با جمعیت کم خود می باشد و در همین راستا برای افرادی که به بعضی از شهرهای آن نقل مکان می کنند امتیازاتی در نظر گرفته است. این امتیازات امکانات لازم برای زندگی در شهر و انتخاب محل اقامت را شامل می شود. شهر لینکولن از شهرهای  کانزاس فقط 3500 نفر جمعیت دارد و امتیازی که برای نقل مکان به آن برای مهاجرین در نظر گرفته شده، دادن یک قطعه زمین رایگان برای ساختن خانه است.

همچنین شهر مارکیوته (Marquette) در کانزانس هم به مهاجرین برای ساخت خانه زمین رایگان می دهد. این شهر هم جمعیت بسیار کمی دارد که فقط 600 نفر می باشد. زمین هایی در ابعاد وسیع همراه با مناظری زیبا از غروب خورشید می تواند از دلایل علاقه مند شدن مهاجرین به نقل مکان به این شهر ساکت و کوچک در آمریکا باشد.

شهر کانزاس آمریکا

توجه: اگر زندگی در یکی از 77 منطقه شهری در کانزاس را انتخاب کنید برای نزدیک به 5 سال از دادن مالیات معاف می شوید یا به شما وام دانشجویی به مبلغ 15 هزار دلار تعلق می گیرد.

 

کاندلا ایتالیا

کاندلا هم از شهرهای کوچک قرون وسطی واقع در ایتالیا است که با کاهش جمعیت درگیر است. بیشتر جمعیت این شهر که با ییلاقات زیبایی احاطه شده است، به شهرها نقل مکان کرده اند و شهر خالی شده است. کاندلا بواسطه خانه های خالی فراوان که برای فروش گذاشته شده است، برای گذراندن سال های بعد از بازنشستگی می تواند گزینه مناسبی باشد. دولت ایتالیا انگیزه های مالی هم برای جذب ساکنین تازه در نظر گرفته است.

شهر کاندلا ایتالیا

 

ساسکاچوان کانادا

ساسکاچوان از استان های غربی کانادا، بهشتی برای افرادی است که عاشق فعالیت های بیرون از خانه و فضای باز می باشند. ساسکاچوان تابستان های زیبایی هم دارد که می توانید روزهای آن را به گشتن در دور و اطراف و ماهیگیری، اسکی روی آب یا شنا در دریاچه اختصاص دهید. همچنین در ییلاقات امکان دوچرخه سواری و کوه پیمایی نیز وجود دارد. جمعیت ساسکاچوان به خاطر آب و هوای آن، در حال کاهش است اما در حال حاضر دولت طرح های خلاقانه  پیشنهاد نموده و انگیزه هایی ایجاد کرده تا افراد را برای ماندن در ساسکاچوان ترغیب نماید.

شهر ساسکاچوان کانادا

 

اکثر قسمت های شیلی

برای علاقه مندان به یک شروع تازه هم اکثر جاهای شیلی می تواند بهترین گزینه باشد. دولت شیلی برای اقامت و شروع یک بیزینس (تجارت) در بیشتر بخش های کشور مبلغ 50 هزار دلار آمریکا در نظر گرفته است. همراه با چند معیار مانند تجزیه و تحلیل پتانسیل شروع کار، چیزهای دیگری که دولت شیلی برای مهاجرین در نظر گرفته است اقامت اولیه 6 ماهه همراه با دادن سرمایه، ویزای کار یک ساله  و فهرستی از قراردادهای کاری را شامل می شود.

شیلی

 

پایپِستون مانیتوبا کانادا

در کانادا علاوه بر ساسکاچوان، پایپِستون هم برای نقل مکان شما امتیازاتی فراهم نموده است. شهرداری پایپستون واقع در جنوب غربی مانیتوبا برای رونق اقتصادی شهر خود به کسانی که یک بیزینس جدید را در شهر شروع کنند 32 هزار دلار می پردازد. شهرداری پایپستون همچنین مبلغی برای کمک به ساخت یا خرید خانه در این شهر در نظر گرفته است. بهتر است اگر قصد نقل مکان به پایپستون را دارید هرچه زودتر اقدام کنید چون شاید در آینده ای نزدیک این شهر هم به شهر بزرگ دیگری در کانادا تبدیل شود.

پایپِستون مانیتوبا کانادا

 

آلبینِن سوئیس

گزینه آخر که برای مهاجرت مناسب است و امتیازاتی نیز برای نقل مکان افراد به آن در نظر گرفته شده است، روستای آلبینن در کشور سوئیس می باشد. روستای جالب آلبینن در سوئیس خوش منظره فقط 300 نفر جمعیت دارد! این جمعیت کم باعث نگرانی دولت شده است؛ به همین دلیل دولت سوئیس تقریبا 25 هزار دلار آمریکا برای افراد بزرگسال و 10 هزار دلار آمریکا برای کودکان در نظر گرفته است تا به آلبنبن نقل مکان کنند.

آلبینِن سوئیس

توجه: این طرح تنها برای افراد زیر 45 سال و کسانی می باشد که توانایی سرمایه گذاری حداقل مبلغ 200 هزار فرانک سوئیس و تمایل به زندگی در اینجا حداقل به مدت 10 سال را دارند. لازم است خاطر نشان کنیم که سوئیس یکی از بهترین کشورها برای زندگی و کار است.

 

پیشنهاد می شود این مطالب را هم بخوانید:

بهترین شهرهای جهان برای مهاجرت

 

09309871159