شماره تماس 09309871159

17 پله رنگارنگ در گوشه و کنار دنیا که به شکل زیبایی نقاشی شده اند

پله های رنگی در شهرهای مختلف دنیا، حال و هوای خاصی به شهر می دهند که این حس خوب به مردم شهر نیز منتقل می گردد! لحظه آخری در این مقاله تعدادی از پله های رنگارنگ در دنیا را معرفی کرده است که ضمن جذاب بودن، حتما می توانند الهام بخش باشند.

 

 

شاید بارها برایتان اتفاق افتاده باشد که عکسهایی دیده اید که در آنها پله های رنگارنگ و جذاب خود نمایی می کنند؛ پله هایی که با خوش آب و رنگی در دل شهر قرار دارند و حال و هوای خاصی به فضای شهری می بخشند. در این مقاله نمونه هایی از این پله های رنگ شده زیبا در اقصی نقاط دنیا را معرفی خواهیم کرد.

رنگ های روشن، طرح های خارق العاده و تصاویر دقیق این پله ها باعث می شود با دیدن آنها شگفت زده شوید. این پله ها از آثار هنری حیرت آور دنیا می باشند که تعداد زیادی از آنها شبیه چیزی به نظر می رسند که می توانید با افتخار روی دیوار به نمایش بگذارید. بهترین قسمت در مورد این پله های زیبا این است که با اینکه بعضی از آنها توسط هنرمندان نقاشی شده اند، خیلی از آنها نتیجه تلاش گروهی و همکاری جوامع محلی هستند که با هم کار کرده اند تا اثری زیبا را خلق کنند.  پس با ما همراه باشید تا تصاویری دیدنی از این پله های شگفت انگیز را ببینید. حتما شما هم مثل ما با دیدن این تصاویر آرزو می کنید کاش می توانستید همیشه از این شاهکارهای هنری بالا و پایین بروید.

 

سان فرانسیسکو کالیفرنیا آمریکا

اولین تصویری که می بینید پله ای زیبا در سان فرانسیسکو کالیفرنیای آمریکا است که به شکل زیبایی کاشی کاری شده است. این پله زیبای 163 تایی در خیابان شانزدهم مُراگا (Moraga) واقع شده است. برای خلق این شاهکار هنری شگفت انگیز بیش از 300 محله مشارکت داشته اند تا در نهایت اثری فوق العاده بوجود آورند.

 

والپارایزو شیلی

در والپارایزو شیلی می توانید از پله های پیانو شکلی بالا بروید و لذت ببرید؛ البته حیف که نت های آن صدا دار نیستند.

پله های رنگارنگ در والپارایزو شیلی

 

فیلادلفیا پنسیلوانیا آمریکا

پله بعدی که از شاهکارهای هنری هم محسوب می شود در فیلادلفیای پنسیلوانیا قرار دارد. با دیدن این پله نتیجه می گیرید که قرار نیست همه شاهکارهای هنری را روی دیوار موزه  تماشا کنید. این پله ها به شکل خارق العاده ای برای نمایشگاه آثار سالوادور دالی در سال 2005 نقاشی شده اند و یک شاهکار در نوع خود محسوب می شود.

 

والپارایزو شیلی

پله بعدی یک پله زیبای دیگر در والپارایزوی شیلی است. روی این پله ها همانطور که در تصویر می بینید خانه هایی در کنار اقیانوس به شکل کاملا خیره کننده ای نقاشی شده است.

پله های رنگی در والپارایزو شیلی

 

سئول کره جنوبی

در سئول پایتخت کره جنوبی هم می توانید یکی دیگر از زیباترین پله های دنیا را تماشا کنید. روی این پله ها، ماهی های کویی به رنگ های نارنجی، قرمز و زرد در آب خوشرنگ زیبایی، نقاشی شده اند.

پله های رنگی درسئول کره جنوبی

 

ووپرتال آلمان

در ووپترال آلمان هم 112 پله زیبا معروف به پله های هالستِینِر (Holsteiner) وجود دارد که با رنگ های روشن نقاشی شده اند؛ طوریکه احساس می کنید روی رنگین کمان راه می روید. روی این پله ها همچنین کلکسیونی از کلمات آلمانی نوشته شده است که معنی انگلیسی آنها عبارت هایی مثل "خندیدن"، "بخشیدن" و ... است.

پله های رنگی در ووپرتال آلمان

 

سیسیل ایتالیا

پله های بعدی پله های تاریخی سیسیل ایتالیا است که در سال 1608 و از تعداد زیادی کاشی و سرامیک ساخته شده است. از این پله های زیبا که با هزاران گل یا شمع طراحی شده است، به عنوان پس زمینه تعداد زیادی از فستیوال ها و تصاویر استفاده می شود.

پله های رنگارنگ در سیسیل ایتالیا

 

ریودوژانیرو برزیل

در پله هایی واقع در شهر ریودوژانیرو برزیل هم می توانید تصویری از یک مرد مجنون را ببینید. نگته جالب در مورد طرح این پله ها اینستکه صورت فرد نقاشی شده روی این پله ها که مستقیم به شما نگاه می کند، خیلی واقعی به نظر می رسد.

پله های رنگی در ریودوژانیرو برزیل

 

بیروت لبنان

در بیروت پایتخت لبنان هم می توانید این پله های رنگی که با رنگ های رنگین کمان و به شکل پیانو رنگ شده اند را پیدا کنید.

پله های رنگی در بیروت لبنان

 

سئول کره جنوبی

این پله های نقاشی شده زیبا که در تصویر زیر می بینید فقط برای نمایش نیستند؛ بلکه با بالا رفتن از آنها به یک تئاتر موزیکال در پایتخت کره جنوبی می رسید. تصویر زن نقاشی شده روی این پله ها خیره کننده است و تضاد بین رنگ سیاه، سفید و صورتی شفاف، بسیار تاثیرگذار است.

پله های رنگی در سئول کره جنوبی

 

پله های صلح سوریه

دانشجویان کشور سوریه هم با به تصویر کشیدن یک طرح فوق العاده زیبا با رنگ هایی بسیار نشاط آور، پله ای بسیار طولانی در شهر خود را نقاشی کرده اند. آنها امیدوارند طرحی که نقاشی کرده اند احساس لذت بخشی در مردم رنج کشیده سوریه ایجاد کند.

پله های رنگی در سوریه

 

ریودوژانیرو برزیل

پله بعدی هم از پله های معروف دنیا است که باز هم در ریودوژانیرو بزریل قرار گرفته است. این پله ها به پله های اسکاداریا سِلارون (Escadaria Selaron) معروف است که توسط یک هنرمند اهل شیلی نقاشی شده است.

پله های رنگی در ریودوژانیرو برزیل

 

آنجرس فرانسه

پله هایی که در تصویر بالا می بینید در کشور فرانسه و به عنوان بخشی از یک نمایشگاه هنرهای خیابانی اریگامی خارق العاده طراحی شده است. مسیری که با استفاده از کاغدهای رنگی خلق شده، خیره کننده و سورئال مانند است.

پله های رنگی در آنجرس فرانسه

 

استانبول ترکیه

در استانبول ترکیه هم می توانید شاهد تماشای پله های طولانی زیبایی باشید که به شکل رنگین کمان و با رنگ های درخشان نقاشی شده است.

پله های رنگی در استانبول ترکیه

 

مورلیکس فرانسه

در مورلیکس فرانسه هم می توانید از پله های نشان داده شده در تصویر زیر که یک اثر هنری فوق العاده است، بالا بروید. روی این پله ها تصویر یک زن به شکل بسیار طبیعی و نفس گیری نقاشی شده است.

پله های رنگی در مورلیکس فرانسه

 

تهران

در تهران هم می توانید یکی دیگر از پله های زیبای دنیا را تماشا کنید که روی آنها تصویر ساده ای از گل های زیبا به صورت لایه ای و مرتب نقاشی شده که خیره کننده است. البته تعداد پله های رنگی در تهران زیاد است و فقط مربوط به عکس زیر نیست.

پله های رنگی در تهران

 

بیروت لبنان

آخرین پله باز هم پله ای زیبا در بیروت پایتخت لبنان است. دیدن این پله ها که با رنگ های روشن و درخشان به شکل خیره کننده ای نقاشی شده اند، باعث می شود تحت تاثیر آن لبخند بزنید.

پله های رنگی در بیروت لبنان

 

پیشنهاد می شود این مطالب را هم بخوانید:

بهترین شهرهای جهان برای دیدن شکوفه های گیلاس

بهترین شهرهای جهان برای مهاجرت

بهترین سازه های دنیا از نظر چشم انداز

 

09309871159