شماره تماس 09309871159

12 شغل منحصر بفردی که فقط در کانادا می توانید داشته باشید

شغل در کانادا مانند مشاغل هر جای دیگر، دارای تنوع زیادی است. لحظه آخری در این مقاله تعدادی از شغل های کانادا را معرفی نموده است که کمتر می توانید در کشورهای دیگر پیدا کنید و به نوعی منحصر بفرد و ویژه هستند.

 

 

کانادا کشوری با خرس های قطبی، ماهی سوئدی و ... است که بواسطه وجود آنها شغل های منحصر بفردی نیز در آن وجود دارد. در این مطلب با ما همراه باشید تا با تعدادی از مشاغل خاص در کانادا آشنا شوید.

 

نان شیرینی پزی در مونترال کانادا

اولین شغل خاصی که در کانادا می توانید داشته باشید، نان شیرینی پزی مونترال است. اگر تا به حال این شانس را نداشته اید که از فروشگاههای نان شیرینی پزی مونترال دیدن کنید، حتما اینکار را انجام دهید چون ارزش دیدن دارند. در این فروشگاه ها نان شیرینی پزهای ماهری را می بینید که خمیر را با کمک تخته های بلندی درون تنوری که با هیزم گرم می شود، می گذارند. کافی است چند لحظه صبر کنید تا ردیفی از نان شیرینی های حلقوی خوشمزه مونترال را ببینید.

نان شیرینی پزی در مونترال کانادا

 

افسر پلیس سلطنتی اسب سوار در کانادا

شغل بعدی افسر پلیس سلطنتی اسب سوار کانادا یا به اختصار RCMP است. البته برای اینکه در نیروی پلیس ملی فدرال کانادا استخدام شوید، حتما نباید از خانواده سلطنتی باشید ولی مطمئنا باید اهل کانادا باشید.

افسر پلیس سلطنتی اسب سوار در کانادا

 

محافظ خرس قطبی در کانادا

پلیس یا محافظ خرس قطبی یک شغل منحصر بفرد در کانادا است و به طور حتم در کشور دیگری پیدا نمی شود. در چرچیل مانیتوبا، به جای انسان، خرس قطبی است که همیشه دردسر درست می کند! در اوایل زمستان، تعداد خرس ها در مانیتوبا بیشتر از ساکنین است و به همین خاطر یک نیروی پلیس مخصوص ایجاد شده تا مردم از ددست خرس هایی که در شهر پرسه می زنند، در امنیت باشند.

 

نگهدارنده کاپ استنلی

نگهدارنده کاپ استنلی شغل منحصر بفرد دیگری است که فقط می توانید در کانادا آن را تجربه کنید. استنلی کاپ درواقع یکی از افتخارات و تفریحات کانادایی ها است. تنها چند سالن هاکی قابل اعتماد با کارکنان معروف برای نگهداری از کاپ استنلی در کانادا وجود دارد. این سالن ها تا قبل از بازی های پلی آف از کاپ، نگهداری کرده و تور های بازدید از کاپ هم برگزار می کنند.

نگهدارنده کاپ استنلی در کانادا

 

ناظر شیره افرا

کانادا کشوری است که 76 درصد از شیره افرای دنیا را تامین می کند. این بیزینس شیرین، باعث ایجاد تعدادی شغل منحصر بفرد نیز شده است؛ مثلا ناظر یا هماهنگ کننده شیره افرا! دارندگان این شغل بر کل پروسه شیره، از ضربه زدن به درخت تا ریختن شیره ها در بطری نظارت دارند.

 

سازنده آب نبات ماهی سوئدی

ماهی گیری از صنایع مهم در کشور کانادا است که بواسطه آن شغل های زیادی بوجود آمده است. نوع دیگری از ماهی به نام "ماهی سوئدی" نیز وجود دارد که باعث ایجاد شغل در کانادا شده است. کانادا در واقع تنها عرضه کننده آبنبات های صمغی خوشمزه در دنیا معروف به آبنبات ماهی سوئدی می باشد. این آبنبات های خوشمزه در همیلتون اونتاریو ساخته می شوند.

آب نبات ماهی سوئدی

 

ناظر نوشیدنی آبجو

جالب است بدانید در کانادا ناظر نوشیدن آبجو شغلی است که بواسطه آن می توانید درآمد کسب کنید! تعجب نکنید چون در کانادا آمبودزمان آبجو یا ناظر آبجو یکی از مشاغل منحصر بفرد است. این فرد در واقع مسئول هدایت قوانین پیچیده مصرف الکل در اونتاریو می باشد.

 

تصدی موزه تیم هورتون

شغل منحصر بفرد بعدی در کانادا، متصدی موزه تیم هورتون است. تیم هورتون یک برند معروف قهوه در کانادا است و کانادایی ها قهوه تیم هورتون خود را خیلی جدی می گیرند و به آن اهمیت می دهند. پس تعجبی ندارد که این برند برای خود یک موزه داشته باشد. متصدی این موزه کارمند تمام وقت تیم هورتون است.

موزه تیم هورتون کانادا

 

آشپز پوتین

پوتین از غذاهای کلاسیک خوشمزه کانادایی است که بواسطه آن شغلی به نام آشپز پوتین نیز در کانادا وجود دارد. شاید فکر کنید که همه می توانند با ریختن آبگوشت و کشک پنیر این غذا را تهیه کنند ولی فقط یک آشپز پوتین می داند که چگونه آن را درست کند.

 

سازنده چوب بیسبال

سازنده سام بت یا چوب بیسبال یکی دیگر از شغل هایی است که تنها در کانادا می توانید داشته باشید. طرفداران بیسبال ممکن است بخواهند برای امتحان مهارت شان در درست کردن سام بت به کارلتون پلیس (Carleton Place) در اونتاریو بروند. کارلتون پلیس محل قرار گرفتن شرکت اصلی ماپل بت است که به جای استفاده متداول از چوب درخت زبان گنجشک از چوب درخت افرا برای درست کردن این وسیله مهم و معروف استفاده می کند.

چوب بیسبال

 

مربی اسکی ویستلر

اگر به اسکی علاقه دارید، مربی اسکی دقیقا شغل دلخواه شما و یکی دیگر از مشاغل منحصر بفرد در کانادا است. پیست اسکی ویستلر بلک کام یکی از طولانی ترین فصل های اسکی در قاره آمریکا را دارد، بنابراین شغلی مثل مربی اسکی در ریزورت معروف ویستلر می تواند شغل مناسبی باشد که حداقل برای 7 ماه از سال در آن مشغول می باشید.

 

عضویت در گروه گردشگری Edgewalk

آخرین شغل منحصر بفردی که در  کانادا با آن آشنا می شنوید، عضویت در تیم گردشگری EdgeWalk است. اگر به هدایت توریست ها و بازدید کننده ها برای راه رفتن بدون استفاده از دست، بر بالای ساختمانی 116 طبقه علاقه دارید، می توانید در کانادا عضو تیم EdgeWalk  شوید. هدایت توریست هایی که به راه رفتن روی لبه برج CN تورنتو علاقه دارند، دقیقا همان کاری است که اعضای تیم EdgeWalk انجام می دهند.


 


 

چنانچه بدنبال سفر به کانادا و اخذ ویزای کانادا هستید (چه برای مسافرت و چه برای مهاجرت)، با مشاوران ما در بخش خدمات ویزای کانادا در ارتباط باشید!

ویزای مولتیپل کانادا

همه چیزهایی که باید درباره کانادا بدانید

ویزای کانادا

بهترین شهرهای کانادا

 

09309871159