شماره تماس 09309871159

رمانتیک ترین کشتی های کروز جهان برای زوج های جوان

کشتی کروز یکی از تفریحات بسیار هیجان انگیز و همراه با حسی فوق العاده خاص است که جزو خاطرات به یاد ماندنی در هر سفر می باشد! لحظه آخری در این مقاله تعدادی از رمانتیک ترین کشتی های کروز دنیا را معرفی کرده است که پیشنهاد می شود مطالعه نمایید.

 

 

سفر با کشتی کروز یکی از عاشقانه ترین و خاص ترین تجربه های سفر برای خیلی ها است؛ لحظاتی رمانتیک که تا مدت ها به یاد خواهد ماند. یکی از محبوب ترین کارها در سفر، شریک شدن یک تجربه تازه با کسی است که دوستش دارید و سفر با کروز دقیقا همان تجربیات تازه را با هدایت شما به سمت مسیر درست، در پی دارد. علاوه بر این، لوکس بودن کشتی یا قایقی که با آن سفر می کنید، فاکتور رمانتیک بودن را بیشتر می کند. از گزینه های صرف شام خصوصی تا ماساژهای جفتی (زن و شوهری)، فرصت های بی انتهایی برای شما و شریک سفرتان مهیا می کند. پس با ما همراه باشید تا با 10 کشتی کروز رمانتیک آشنا شوید که مناسب زوج هایی هستند که به دنبال یک سفر متنوع و منحصر بفرد می باشند.

 

کروز کریستال سِرِنیتی

کروز کریستال سرنیتی یکی از لوکس ترین کروزها برای سفری دو نفره و رمانتیک است. کروزهای کریستال بدون اغراق تمام خدماتی که ارائه می کنند، 6 ستاره است. در سوئیت های کریستال سرنیتی با سرویس پیشخدمتی که ارائه می گردد به شما و شریک سفرتان این اجازه را می دهد که به جای هماهنگی مناسبات شام و ناهار و فعالیت های دریایی، در کمال آرامش از سفرتان لذت ببرید. برای خیلی از مسافران حفظ سلامتی حتی در تعطیلات امر مهمی است و در کروز کریستال سرنیتی این موضوع براحتی امکان پذیر شده است مثلا می توانید تمرین های روزانه ی یوگای خود را خیلی راحت با شریک سفرتان انجام دهید و برای تجربه یک شام رمانتیک، شام های ویژه کریستال سرنیتی را با انتخاب یک نوشیدنی مرغوب چند ساله و غذای عالی ایتالیایی، امتحان کنید.

کروز کریستال سِرِنیتی

 

کروز ریجِنت سِوِن سی اکسپلور

کروز مناسب بعدی سفر رمانتیک، سون سی اکسپلورر می باشد. ریجنت سون سی کروز، برای زوج های ماجراجو بسیار مناسب است، به خاطر اینکه کل برنامه سفر شما روی موارد فرهنگی متمرکز شده است. سون سی کروز همه چیز از بلیط هواپیمای بیزینس کلس تا گشت و گذارهای دریایی بی شمار را شامل می شود. سون سی اکسپلورر برای یک قرارعاشقانه منحصر بفرد و غیر متعارف شبانه تورهای ویژه ای را ارائه می کند که در طول آن وارد صحنه غذاهای محلی دریایی می شوید و بعد با استفاده از محتویات دریایی در یک کلاس آشپزی روی کشتی شرکت می کنید.

کروز ریجِنت سِوِن سی اکسپلور

 

کروز رِگاتا اوشِنیا

کروز مناسب بعدی برای زوج ها، کروز رگاتا اوشنیا می باشد. نقطه قوت و امتیاز مشتری پسند اوشنیا، زیبایی و طراحی سفارشی آن می باشد. بواسطه این امتیازات زوج ها در سفر با رگاتا می توانند تجربه لوکس تری داشته باشند. سوئیت ها و کابین های خصوصی اوشنیا کروز از آثار هنری اصل (اورجینال)، مناظری رو به اقیانوس و تراس های خصوصی برخوردارند. یک روز رمانیک در کشتی رگاتا اوشنیا با رفتن به اسپای کانیون رانچ شروع می شود و با سپری کردن لحظات آرامش بخش شب در رگاتا لایبری (Regatta Library) خاتمه می یابد.

کروز رِگاتا اوشِنیا

 

کروز m/s پائول گائوگین

کروز پائول گائوگین گل سرسبد و منحصر بفرد در میان کروزهای مناسب سفرهای رمانتیک دو نفره است. با کروز پائول گائوگین زوج ها می توانند نهایت لوکس بودن را تجربه کنند. کشتی  پائول گائوگین فقط از بنادر کوچکتر که برای کشتی های بزرگتر دسترسی به آنها امکان ندارد، بازدید می کند. 70 درصد از اتاق های گاگوئین خصوصی بوده و بالکن رو به اقیانوس دارند. کروز  پائول گائوگین برای زوج هایی که به دنبال انجام فعالیتی جدید هستند که آنها  را به هم نزدیک تر و به ایجاد اعتماد در رابطه شان کمک می کند، بسیار مناسب است. این کشتی برای مسافران خود برنامه های ویژه ارائه می کند و در پایان برای شرکت کنندگان گواهینامه صادر می کند.

کروز پائول گائوگین

 

کروز اِمِرالد پرنسس

کروز بعدی برای سفرهای رمانتیک دو نفره امرالد پرنسس است. در کروز امرالد پرنسس سرگرمی ها بی نهایت است؛ از کازینو و سینما گرفته تا خرید کردن! همینطور سرگرمی هایی برای گذراندن یک روز رمانتیک همراه با شریک مهم تان مثل استخر آب شور و تیوب های آبگرم چرخشی در نظر گرفته شده است. آشپز معروف و سلبریتی امرالد، کورتیس استون است که دو رستوران خیره کننده را در لس آنجلس اداره می کند و اولین رستوران دریایی خود را در امرالد پرنسس افتتاح نموده است. برای اینکه سفرتان به معنی واقعی کلمه رمانتیک باشد، توصیه می کنیم یک وعده غذای شش کورسی را در امتحان کنید که برای مناسب های خاص یا محض گذراندن وقت در کنار یدیگر بسیار عالی می باشد.

کروز اِمِرالد پرنسس

 

کروز وایکینگ اسکای

کروز وایکینگ اسکای یکی از کروزهای خوب برای سفرهای رمانتیک است. کروز وایکینگ یک سفر دریایی با کشتی منحصر بفرد با ظرفیت 930 مسافر است. این حجم از مسافر یعنی اینکه مجبورید مناظر سرتاسری از کوههای پوشیده از برف نوردیک را با عده زیادی شریک شوید؛ البته اتاق ها بالکن اختصاصی دارند.

کروز وایکینگ اسکای

 

کروز آمریکن کوئین استیم بوت

کروز آمریکن کوئین شما را به دوران گذشته و عصر ویکتوریا می برد. عرشه به سبک مستعمره ای امریکن کوئین مکانی تماشایی و زیبا برای تماشای مناظر رودخانه در کنار یکدیگر است. کارکنان امریکن کوئین نیز از مهمان نوازی و صمیمیت جنوبی ها برخوردار اند. امریکن کوئین کشتی مناسب زوج هایی است که به دنبال خلق عاشقانه هایی به سبک گذشته هستند و کسانی که گشت و گذار در کشور خود را به رزرو یک پرواز بین المللی ترجیح می دهند. کنسرت های جاز و بلوزی که روی عرشه اجرا می شود عصر و شب مسافران را به شبی فوق العاده خاص تبدیل می کند.

کروز آمریکن کوئین استیم بوت

 

کروز کاستا نئو رمانتیکا

کروز کاستا نئورمانتیک برای زوج ها امکاناتی را فراهم نموده است که به واسطه آنها دوباره به کسی که عاشق اش هستید، نزدیک می شوید. کشتی کاستا نئو رمانتیک امکاناتی از جمله  کافه های دنج، دیسکو برای زوج های آماده رقصیدن در تمام طول شب، صرف شام در جلوی اقیانوس و اسپای سامسارا را برای مهمانان خود ارائه کرده است. اسپای سامسارا نه تنها برای زوج ها خدمات ماساژ ارائه می کند بلکه سونا و استخرهای هالاسوتراپی و درمانی برای آنها تدارک دیده است.

کروز کاستا نئو رمانتیکا

 

کروز زویدِردام هلند آمریکن لاین

کروز بعدی زوج ها برای داشتن اوقاتی رمانتیک کروز زوئیدردام هلند امریکن لاین است. هلند امریکن لاین برای زوج های هنری و علاقه مند به هنر به خاطر دقت زیادی که در دکور داخلی آن با استفاده از اقلام و لوازم آنتیک و هنری شده، بسیار جالب توجه می باشد. در عرشه یک کلوب بلوز و یک ماجراجویی آشپزی برای امتحان دستپخت شما تحت عنوان کارگاه آشپزی روی کشتی ارائه شده است. اگر به دنبال یک کروز رمانتیک ولی بدون گذاشتن بچه ها در خانه می باشید، زوئیدردام گزینه مناسبی است چون کشتی است که برای والدین اوقات تنهایی و برای کودکان اوقات تفریح و سرگرمی با وجود گرین هاوس اسپا و سالن برای شما و کلاب هال برای کودکان مهیا نموده است.

کروز زویدِردام هلند آمریکن لاین

 

کروز رِی ادونچر

آخرین کروز مناسب سفری دو نفره و رمانتیک کروز رِی (REI) است. هر زوج تعریف متفاوتی از لحظه های عاشقانه و چیزی دارد که به تجربه رمانتیک معنی می دهد. در این کروز از صرف شام در فضایی عاشقانه زیر نور شمع خبری نیست، بلکه با  کروز ماجراجویانه ای همراه هستید که شما و همراهتان را در موقعیتی قرار می دهد که از راحتی و رفاه خبری نیست. ناشناخته ها را با هم کشف می کنید و اینکار باعث نزدیک تر شدن شما به هم می شود.

کروز رِی ادونچر
 

 

پیشنهاد می شود این مطالب را هم بخوانید:

بهترین شهرهای جهان برای دیدن شکوفه های گیلاس

بهترین شهرهای جهان برای مهاجرت

 

09309871159