شماره تماس 09309871159

بهترین کارهای دو نفره ای که در پاریس فرانسه می توان انجام داد

پاریس فرانسه شهری است که همه در سفر اول خود به آن، عاشقش می شوند؛ خصوصا اگر به همراه عشق خود به آنجا سفر کنند. لحظه آخری در این مقاله تفریحاتی که می توان در سفر دو نفره به پاریس انجام داد را معرفی کرده است.

 

 

پاریس یکی از رمانتیک ترین شهرهای دنیا شمرده می شود و زوج ها برای ماه عسل یا یک هفته تعطیلات می توانند چیزهایی زیادی برای انجام دادن در پاریس پیدا کنند. نگاه کردن به آثار معماری شگفت انگیز و عالی شهر، محیطی زیبا برای عاشق شدن زوج ها است.

قدم زدن های دوست داشتنی در امتداد کرانه های رود سِن (River Seine)، موزه ای پر از آثار اختصاص داده شده به رمانتیسیم فرانسه، خرید در پاساژهای سرپوشیده و غذا خوردن در یک رستوران درجه یک در طبقه دوم برج ایفل، تنها چند مورد از کارهای هیجان انگیزی هستند که زوج ها در شهر نورها می توانند انجام دهند. پس با  ما همراه باشید تا گشت و گذاری چشمی در تعدادی از رمانتیک ترین مکان های پاریس داشته باشید.

اینجا بخوانید: چرا همه عاشق پاریس می شوند

شهر دیدنی پاریس در فرانسه

 

پیاده روی در امتداد کانال سنت مارتین

یکی از دیدنی ترین نقاط پاریس

بخشی از قسمت سرپوشیده نشده کانال سنت مارتین به امتداد 2 کیلومتر بین خیابان دو فوبورگ دو تمپل و لافایته از مکان های نمادین در پاریس است که برای یک قدم زدن دو نفره جایی عالی است. کانال سنت مارتین محصور شده بین بارانداز دی والمی و بارانداز جماپس یک گردشگاه دوست داشتنی و مد روز برای قدم زدنی رمانتیک در سایه درختان بلوط دو طرف کانال می باشد. این منطقه جالب میزبان کافه ها و رستوران های فرانسوی رایج است که به حال و هوای پاریسی رمانتیک آن اضافه کرده است.

کانال سنت مارتین در پاریس فرانسه

 

غرق شدن در یک اسپای دو نفره رمانتیک

لذت بردن از یک درمان آرامش بخش با کسی که دوست دارید

مطمئنا برای زوج ها هیچ کاری آرامش بخش تر و لذت بخش تر از یک اسپا یا ماساژ 2 نفره در سفر به پاریس وجود ندارد. پس کار بعدی که به عنوان یک زوج می توانید در پاریس انجام دهید، رفتن به یک اسپای دو نفره است. اکثر جاهایی که در پاریس برای لذت بردن از چنین تجربه ای وجود دارند، معمولا در هتل های درجه یک است. مثلا پاپ آپ (Pop Up) اسپا در هتل فور سیزن جورج پنجم که از هتل های درجه یک پاریس است و خدمات اسپای دو نفره عالی ارائه می کند. سالن اسپای درجه یک بعدی اسپا، والمونت در لی مِئوریک است و در نهایت می توانید به اسپا لی بریستول در لا پِرایری بروید که خدمات اسپایی که ارائه می کند، واقعا کم نظیر است.

اسپای دو نفره رمانتیک در پاریس فرانسه

 

گشت و گذار در موزه دی لا ویه رمانتیک پاریس

کشف رمانتیسیسم فرانسوی

موزه دی لا ویه رومانتیک (یا موزه زندگی رمانتیک) یک عمارت قرن نوزدهمی در پایین تپه مونت مارتره (Montmartre Hill) است که می تواند برای یک گشت دو نفره، جای منحصر بفردی باشد. طبقه اول موزه دی لا ویه به زندگی رمانتیک جورج ساند و به رابطه او با شوپن از طرق  اشیا، نامه های عاشقانه و نقاشی ها اختصاص دارد. طبقه دوم نمایشگاهی از نقاشی ها، مجسمه ها و چیزهای کمیابی است که عشق و رمانیسیم را به تصویر کشیده اند. این موزه عجیب کافه و یک باغ جمع و جور هم دارد که در آن زوج ها می توانند استراحتی آرامش بخش را در محیطی آرام تجربه کنند.

موزه دی لا ویه رمانتیک پاریس

 

تماشای یک فیلم کلاسیک در سینمای گرند اکشن پاریس

یک تجربه عاشقانه در یک سینمای فرانسوی

تماشای یک فیلم کلاسیک  یکی دیگر از کارهایی است که زوج ها در پاریس می توانند انجام دهند. حتما همه اولین قرار خود در سینما را به یاد دارند؛ قراری که در آن وقتی چراغ ها خاموش می شود از هیجان می لرزید و احساس می کنید در تاریکی با عشق تان وارد دنیای دیگری شده اید. این احساسات شیرین را می توانید با رفتن به سینما گرند اکشن در مرکز پاریس که کمی پیاده از کلیسای نتردام فاصله دارد و تماشای فیلمی کلاسیک، دوباره تجربه کنید. در این سینمای مستقل به دور از مولتی پلکس های مدرن و با همان دکور قدیمی و جذاب می توانید نسخه اصلی یک فیلم کلاسیک را ببینید و لذت ببرید.

سینمای گرند اکشن در پاریس فرانسه

 

خرید در گالری های خرید با سقف شیشه ای

تجربه جذابیت پاساژهای سرپوشیده محبوب پاریس

خرید در پاریس هم ازجمله کارهایی است که زوج ها به هیچ عنوان نباید آن را فراموش کنند. در گالری های خرید جالب پاریس می توانید به گذشته و به زمانی بین قرن های هجدهم و نوزدهم برگردید. این پاساژهای با سقف شیشه ای و کاشی کاری های باشکوه، یک شگفتی واقعی از معماری پاریس را به تصویر کشیده اند. زیباترین این پاساژ ها گالری وی ویینه در خیابان دی لا بانکو، پاساژ دو گرند – سرف در خیابان سنت دنیس و پاساژ دس پانوراماس در خیابان سنت مارک را شامل می شود. همچنین در شهر نورها انواع متنوعی از بوتیک های کوچک، کافه های جالب و رستوران وجود دارد که جواهرات پنهان پاریس محسوب می شوند.

پاساژهای سرپوشیده محبوب پاریس فرانسه

 

تماشای غروب خورشید از تپه مونت مارتره پاریس

لذت بردن از یکی از زیباترین مناظر پاریس

ایستادن بر فراز تپه مونت مارتره و تماشای دورنمایی از شهر پاریس یک کار هیجان انگیز دو نفره است که در سفر به پاریس می توانید انجام دهید. از بالای این تپه همچنین می توانید یکی از نمادین ترین نقطه عطف های پاریس را ببینید. میدان جلوی باسیلیکا (basilica) هم مکانی عالی برای تماشای غروب خورشید بر فراز شهر نورها است. بعد از تماشای غروب هم می توانید برای خوردن شام یا نوشیدنی به یکی از کافه و رستوران های بی شمار واقع در نزدیکی میدان بروید. محله مونت مارتره، یک محله جالب در پاریس با وابستگی شدید هنرمندانه برای لمس حس و حال جذاب است که به زوج ها بازدید از آن توصیه می شود.

 تپه مونت مارتره پاریس فرانسه

 

قدم زدن در امتداد رودخانه سن در هنگام غروب

قدم زدنی عاشقانه در محیطی همواره شهری

کرانه های رود سن جای جالبی برای قدم زدنی رمانتیک در هنگام غروب است. یکی از مکان های مورد علاقه در این گردشگاه ساحلی طولانی، بین پل نف (Pont Neuf) و پل دی سالی در امتداد ساحل سمت چپ روخانه است. در این قدم زدن رمانتیک می توانید بناهای تاریخی مانند انیستیتو دنیای عرب (Arab World Institute)، کلیسای نتردام و خیلی بناهای دیگر را تماشا کنید. همچنین می توانید مسیر دیگر یعنی بین برج ایفل و پل دی لا کونکورد را انتخاب کنید و نقطه عطف های بیشتری از پاریس را تماشا کنید. در هر دو مسیر می توانید از لحظاتی که در محیطی همواره شهری سپری می کنید، لذت ببرید.

رودخانه سن در پاریس فرانسه

 

شام خوردن زیر نور شمع در رستوران ژولس ورنه پاریس

خود را با شامی خوشمزه و منظره ای منحصر بفرد از پاریس مهمان کنید

صرف شام در رستوران درجه یک لی ژولس ورنه در برج ایفل می تواند نقطه اوج اقامت شما در پاریس و یکی از رمانتیک ترین کارها در پایتخت فرانسه باشد. توصیه می کنیم در ژولس ورنه میز رو به پنجره را درخواست کنید تا از تماشای منطره ای از پاریس در شب حین خوردن  یک غذا و نوشیدنی خوشمزه فرانسوی لذت ببرید. این رستوران با ارائه خدمات درجه یک، میز و صندلی های راحت، غذای خوشمزه و مناظری نفس گیر شما را به صرف غذا در زیر نور شمع و تجربه ای منحصر بفرد و به یاد ماندنی دعوت می کند. قیمت های رستوران هم، به اندازه کیفیت کلی رستوران ژولس ورنه می باشد و رزرو از قبل نیز به شدت توصیه می شود.

رستوران ژولس ورنه پاریس

 

صرف نوشیدنی در روف تاپ تراس بار تراس هتل پاریس

و در نهایت می توانید روز خود را با صرف نوشیدنی در یک روف تاپ بار شیک به پایان برسانید و مناظری شگفت انگیز از پاریس و برج ایفل را تماشا کنید. انتخاب شما برای صرف نوشیدنی می تواند روف تاپ بار تراس هتل پاریس واقع در پایین تپه مونت مارتره با ارائه انواع نوشیدنی ها و کوکتل هایی که ماهرانه ترکیب شده اند، باشد. تراس در زمستان مجهز به سیستم گرمایی است و همچنین پتو هم برای گرم شدن مهمان ها ارائه می شود، بنابراین می توانید از صرف نوشیدنی در این بار تقریبا هر زمان از سال لذت ببرید.

روف تاپ تراس بار تراس هتل پاریس

 

اینجا بخوانید: چجوری ویزای شینگن بگیریم

اینجا بخوانید: برترین جاذبه های گردشگری فرانسه

 

09309871159