شماره تماس 09309871159

نمایشگاه محصولات غذایی گلفود Gulfood دبی | 27 بهمن الی 1 اسفند 98 + قیمت تور

نمایشگاه گلفود یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در زمینه محصولات غذایی (غذا، نوشيدني، خدمات غذا) و به ویژه صنعت هتلداری در جهان محسوب می‌ گردد که همه ساله در شهر دبی امارات برگزار می گردد. با ما همراه باشید تا به معرفی این نمایشگاه بپردازیم.

 

 

 

نمایشگاه گلفود دبی

نمایشگاه گلفود دبی به عنوان اصلی‌ترین پایگاه توسعه‌ی تجارت شرکت‌های غذایی جهان به حساب می‌آید؛ چرا که این نمایشگاه با سابقه درخشان در میان تجار و صادر کنندگان، این فرصت را فراهم می‌آورد تا بتوانند بازارهای آسیای میانه، شمال آسیا و آفریقا را مجذوب خود نمایند. حضور بازدیدکنندگان و خریداران از 150 کشور، نشان‌ دهنده برنامه ریزی دست اندرکاران این صنعت، برای توسعه روابط و تجارت خود از طریق این رویداد در سطح بین المللی می‌باشد. نمایشگاه گلفود (Gulfood) دبی یکی از معتبرترین نمایشگاه های دبی محسوب می شود که هر ساله و در فصل زمستان در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد.

از طرفی انتخاب دبی به عنوان مرکز نمایشگاهی اکسپو 2020 باعث شده تا این شهر تا چندین سال آینده همچنان کانون توجه تجارت بین الملل و محل برگزاری بزرگترین و مهمترین رویدادها، سمینارها و کنفرانس‌های جهانی باشد. به دلیل اهمیت این نمایشگاه در منطقه برای صادرات، تعدادی زیادی از وزیران کشاورزی و اقتصاد کشورهای مختلف در این نمایشگاه شرکت می‌کنند تا نمایندگان کشور خود را در این بازار جهانی همراهی کنند که می‌توان به کشورهایی چون ایران، افغانستان، ترکیه، اندونزی، آمریکا، انگلیس، استرالیا، بحرین و بسیاری از کشورهای دیگر اشاره کرد. با افزایش فضای نمایشگاه گلفود دبی، رشد درخواستهای روز افزون شرکت‌های مواد غذایی برای رزرو غرفه، رشد قراردادهای منعقد شده با خریداران جدید در گلفود، عدم وجود زمان کافی برای بازدیدکنندگان جهت انجام مذاکرات لازم با غرفه‌ داران و برگزاری کنفرانس‌های جهانی سالیانه، همگی منجر به تصمیم‌ گیری مدیران مرکز تجارت جهانی دبی شد تا زمان برگزاری نمایشگاه گلفود دبی را از 4 روز به 5 روز تغییر دهند.

 

نمایشگاه گلفود دبی 2020

نمایشگاه گلفود دبی امسال نیز مانند سال های قبل در حوزه های مختلف محصولات و صنایع غذایی و با حضور فعالان این حوزه از کشورهای مختلف دنیا، برگزار می گردد.

 

موضوعات نمایشگاه گلفود دبی 2020

نمایشگاه محصولات غذایی گلفود دبی دارای 4 شاخه مختلف می باشد که هرکدام از این شاخه ها، دارای غرفه‌های اختصاصی خود می‌باشند که در آنجا محصولات و نوآوری های شان را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

  • مواد غذایی
    انواع نوشیدنی ها
  • هتل داری
  • رستوران و کافه داری

 

محل برگزاری نمایشگاه گلفود دبی 2020

نمایشگاه گلفود امسال نیز مانند سالهای گذشته در مرکز تجارت جهانی دبی (Dubai World Trade Centre) برگزار می گردد.

قیمت تور بر روی هتل 3 ستاره صدف (Sadaf): مبلغ 4.400.000 تومان

قیمت تور بر روی هتل 3 ستاره سیتی استار (City star): مبلغ 5.180.000 تومان

 

قیمت تور بر روی هتل 4 ستاره گلف این (Gulf inn): مبلغ 4.980.000 تومان

قیمت تور بر روی هتل 4 ستاره گرند سنترال (Grand central): مبلغ 5.980.000 تومان

 

قیمت تور بر روی هتل 5 ستاره کارلتون پالاس (Carlton palace): مبلغ 7.780.000 تومان

قیمت تور بر روی هتل 5 ستاره حیات رجنسی (Hyatt regency): مبلغ 8.080.000 تومان

 

تاریخ نمایشگاه گلفود دبی 2020

25 امین دوره نمایشگاه گلفود در تاریخ 16 الی 20 فوریه 2020 (27 بهمن الی 1 اسفند 1398) در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می گردد.

 

قیمت تور نمایشگاه گلفود 2020

قیمت تور نمایشگاه گلفود 98 با پرواز ماهان یا ایران ایر در بهترین ساعت پروازی (صبح رفت و شب برگشت) و به مدت 3 شب (قیمت پایه روی کمترین نرخ پروازی) را از طریق ما رزرو نمایید.

قیمت تور نمایشگاه گلفود دبی

 

خدمات اختصاصی نمایشگاه دبی

چنانچه به دنبال خدمات ویژه نمایشگاهی چه در زمینه رزرو تور و کارت نمایشگاه و چه در زمینه اجاره غرفه و موارد مرتبط با آن هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

اینجا ببینید: تقویم نمایشگاه های دبی

09309871159