شماره تماس 09309871159

مدارک ویزای سنگاپور | شرایط اخذ ویزای سنگاپور+ قیمت

سنگاپور از جمله کشورهایی است که ایرانی ها برای سفر به آن نیاز به اخذ ویزا دارند. شرایط اخذ ویزای سنگاپور با توجه به نوع سفر و مدت اقامت متفاوت است. در این مطلب کلیه مطالب مرتبط با ویزای سنگاپور و مدارک مورد نیاز و قیمت های آن ارائه شده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

سنگاپور کشوری بسیار کوچک در جنوب شرق آسیا است که علی رقم کوچک بودن، بسیار مدرن و البته با ثروت زیاد محسوب می گردد. این کشور دیدنی با جاذبه های گردشگری و تفریحی بینظیرش یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانی ها برای سفر می باشد. اگر می خواهید از تور سنگاپور استفاده کنید و به دنبال اخذ ویزای سنگاپور هستید و یا به هر دلیلی می خواهید اطلاعات کاملی را در مورد ویزای این کشور کسب نمایید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

 

انواع ویزای سنگاپور

- ویزای توریستی سنگاپور به ۲ صورت عادی و فوری قابل اخذ می باشد.

 

شرایط اخذ ویزای سنگاپور

- ویزای توریستی سنگاپور به افرادی تعلق می‌گیرد که با هدف گردشگری، به سنگاپور سفر می کنند.

- ویزای توریستی سنگاپور به مدت ۲ ماه اعتبار دارد و در این مدت می توان ۲ بار و هر بار به مدت ۱۴ روز، در سنگاپور اقامت داشت.

- بنابر درخواست، امکان تحویل ویزای سنگاپور در کشور مالزی نیز وجود دارد. در غیر این صورت، ویزای سنگاپور در ایران به مسافرین محترم تحویل داده می شود.

- ویزای فوری سنگاپور فقط در کشور مالزی و یا در فرودگاه سنگاپور قابل تحویل می باشد.

- جهت اخذ ویزای کار سنگاپور یا تمدید ویزا، شخص متقاضی باید با همراه‌ داشتن اصل گذرنامه به اداره‌ مهاجرت سنگاپور مراجعه نماید.

 

سفارت سنگاپور در تهران

سنگاپور در ایران سفارتخانه ندارد و درخواست ویزای سنگاپور از طریق سفارتخانه‌های سنگاپور در دیگر کشورها و همچنین آژانس‌های مسافرتی که با آژانس‌هایی در کشور سنگاپور مرتبط هستند و یا در مرزهای ورودی قابل انجام است.

 

مدارک مورد نیاز ویزای سنگاپور

جهت اخذ ویزای سنگاپور به مدارک زیر نیاز است:

- اسکن رنگی پاسپورت

- یک قطعه عکس 6x4 زمینه سفید

- شناسنامه

 

مدت زمان اخذ ویزای سنگاپور

زمان صدور ویزای سنگاپور 10 تا 15 روز کاری می باشد.

 

خدمات اخذ ویزای سنگاپور و هزینه های آن

وبسایت لحظه آخری با همکاری "شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری همسفر ماه و ستاره" خدمات ویژه ای را جهت اخذ ویزای سنگاپور ارائه می نماید. این خدمات عبارتست از:

- ویزای توریستی عادی

مدت اقامت: 14 روزه/ اعتبار ویزا: 2 ماه/ مدت اخذ: 15 روز کاری/ قیمت: 55 دلار

- ویزای توریستی فوری

مدت اقامت: 14 روزه/ اعتبار ویزا: 2 ماه/ مدت اخذ: 10 روز کاری/ قیمت: 75 دلار

 

09309871159