شماره تماس 09309871159

جشنواره خرید استانبول | 18 خرداد تا 3 تیر 97

فستیوال خرید استانبول؛ بهترین زمان خرید در استانبول

جشنواره خرید استانبول (Istanbul Shopping Festival) یکی از مهمترین جشنواره های ترکیه محسوب می گردد که هر ساله به مدت یک ماه در شهر استانبول برگزار می گردد و علاوه بر مردم استانبول، علاقه مندان زیادی از سایر کشورها از جمله ایران را بسوی خود می کشاند.

 

 

در جشنواره خرید استانبول علاوه بر اینکه محصولات مختلف با تخفیف های بسیار مناسب و ویژه ارائه می گردند، فعالیت های مختلف فرهنگی نظیر نمایش، کنسرت و همچنین بازی هایی برای کودکان و مسابقات گوناگون برگزار می شود. 

 

در طول برگزاری جشنواره خرید استانبول، مراکز خرید و فروشگاه ها تخفیفات ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند و فروشگاه ها تا ساعات اولیه شب و گاها بصورت 24 ساعته باز هستند و این امر سبب می گردد تا استانبول در زمان برگزاری این جشنواره، حال و هوایی دیگر پیدا کند.

امتیازهای شرکت در جشنواره خرید استانبول تنها به امکان خرید اجناس و برندهای معروف با تخفیف های بسیار ویژه محدود نمی شوند، بلکه می توان از فرصت شرکت در قرعه کشی های غافلگیرکننده با هدایای شگفت انگیز نیز بهره برد. همچنین می توان در طول برگزاری این جشنواره از کنسرت ها، مسابقات و نمایشگاه های اختصاصی مد و لباس لذت برد.

 

مراکز خرید شرکت کننده در جشنواره خرید استانبول

استانبول با دارا بودن حدود 120 مرکز خرید، در مجموع نسبت به بسیاری از کشورهای اروپایی دارای بیشترین مراکز خرید می باشد. در مراکز خرید استانبول، علاقمندان به خرید می توانند هر آنچه را که بدنبال آن هستند پیدا کنند؛ از انواع و اقسام محصولات مختلف گرفته تا برندهای معروف دنیا که برای تمام گروه های سنی ارائه می گردد. در زیر لیستی از بهترین مراکز خرید استانبول که در آنها جشنواره برپا می شود معرفی گردیده است.

مرکز خرید پالادیوم استانبول

مرکز خرید ایستینه پارک استانبول

مرکز خرید زورلو استانبول

مرکز خرید آک مرکز استانبول

مرکز خرید کاتیون استانبول

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید نیشان تاشی استانبول

مرکز خرید برج های ترامپ استانبول

مرکز خرید فروم استانبول

مرکز خرید جواهیر استانبول

مرکز خرید آستوریا استانبول

مرکز خرید نشان تاشی استانبول

مرکز خرید سفیر استانبول

مراکز خرید خیابان استقلال استانبول

 

تاریخ برگزاری جشنواره خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول در تاریخ 8 الی 24 جون 2018 (18 خرداد الی 3 تیر 97) برگزار می گردد.

 

سایت تور لحظه آخری بواسطه همکاری با آژانس های مسافرتی معتبر و فعال در زمینه برگزاری مستقیم تورهای نمایشگاهی و جشنواره ها، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات تور جشنواره خرید استانبول 2018 به متقاضیان و فعالان این حوزه اعلام می دارد.

برای اطلاع از قیمت تورها، با دفتر فروش تماس بگیرید

09309871159