شماره تماس 09309871159

نمایشگاه ساختمان بائوتک (Bautec) برلین آلمان | 29 بهمن الی 2 اسفند 98 + قیمت تور

نمایشگاه ساختمان Bautec آلمان

نمایشگاه ساختمان برلین آلمان با نام بائوتک (Bautec) یکی از معروفترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت ساختمان می باشد که هر دو سال یکبار در برلین آلمان برگزار می گردد و در سال 2020، نوزدهمین دوره خود را پشت سر می گذارد.

 

 

نمایشگاه ساختمان برلین آلمان با نام بائوتک (Bautec) یکی از معروفترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت ساختمان می باشد که هر دو سال یکبار در برلین آلمان برگزار می گردد. نمایشگاه ساختمان برلین آلمان به نوعی مکانی برای ملاقات فعالان صنعت ساختمان ساز (انبوه سازان و پیمانکاران، مهندسان عمران و معماری) و فعالان حوزه املاک و فروش و همچنین مسئولان و تصمیم گیران می باشد. پیش بینی شده در سال 2020 نمایشگاه ساختمان Bautec برلین آلمان با حدود 35000 بازدیدکننده از حدود 30 کشور مختلف برگزار می گردد.

 

نمایشگاه ساختمان برلین آلمان

نمایشگاه ساختمان برلین آلمان 2020 نیز مانند دوره های قبل در حوزه های مختلف صنعت ساختمان و با حضور فعالان این حوزه از کشورهای مختلف دنیا، برگزار می گردد.

 

موضوعات نمایشگاه ساختمان برلین آلمان

این نمایشگاه تقریبا تمامی موضوعات مرتبط با صنعت ساختمان را پوشش می دهد. مهمترین عناوین آن عبارتند از: مصالح ساختمانی، ابزار و ماشین آلات ساختمانی، سیستم های ایمنی در برابر آتش، سیستم های تهویه، سیستم های گرمایشی و سرمایشی و همچنین تکنولوژی های جدید در زمینه سیستم های ساختمانی ایمن، نما، درب و پنجره، دیوراهای پیش ساخته و .... .

 

شرکت کنندگان نمایشگاه ساختمان برلین آلمان

شرکت کنندگان اصلی نمایشگاه بائوتک آلمان شرکت های ساختمانی، سازندگان و انبوه سازان، معماران، مهندسان، فعالان در زمینه املاک و هر شخص یا مجموعه ای که به نوعی در عرصه ساخت و ساز فعالیت می کند، می باشد.

 

تاریخ نمایشگاه ساختمان برلین آلمان

هجدمین دوره نمایشگاه ساختمان برلین آلمان در تاریخ 18 الی 21 فوریه 2020 (29 بهمن الی 2 اسفند 98) در شهر برلین آلمان (در مرکز نمایشگاهی شهری) برگزار می گردد.

 

قیمت تور نمایشگاه ساختمان برلین آلمان

قیمت تور نمایشگاه ساختمان بائوتک برلین آلمان بصورت زیر می باشد:


 

خدمات تور عبارتند از: بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های 3 و 4 ستاره به همراه صبحانه، ترانسفر فرودگاهی (انتقال از فرودگاه و بالعکس)، ترانسفر نمایشگاهی، اخذ ویزای شنگن (هزینه ترجمه مدارک و ورود به سفارت بعهده مسافر می باشد)، بیمه مسافرتی، همراهی لیدر فارسی زبان.

مدارک مورد نیاز: گذرنامه+ شناسنامه+ 2 قطعه عکس 6 در 4 زمینه سفید+ سند مالکیت+ مدارک شغلی+ مدارک مالی

 

*به شرکت ها و مجموعه هایی که بیش از 3 شرکت کننده در نمایشگاه دارند، امتیاز ویژه داده می شود*

 

09309871159