شماره تماس 09309871159

پیست سرپوشیده اسکی دبی

اسکی دبی

اسکی دبی بعنوان یکی از مفرح ترین جاذبه های گردشگری دبی و بزرگترین پیست اسکی سرپوشیده دنیا، طرفداران بسیار زیادی دارد. اسکی دبی در مجموعه امارات مال واقع گردیده است و در سال 2005 افتتاح شده است. از زمان افتتاح پیست اسکی دبی این پیست، تبدیل به مهمترین مرکز اسکی سرپوشیده منطقه شد که گردشگران متعددی را از دور و نزدیک به طرف خود جذب می کند. لحظه آخری در این مطلب به معرفی پیست اسکی دبی می پردازد.

 

 

اسکی دبی دارای 5 سرازیری مجزا برای مبتدیان و حرفه ای های این ورزش مهیج می باشد. این سرازیری های داخل سالنی در تمام طول سال آماده برای استفاده و گذراندن اوقات فراغت می باشند. در حالیکه علاقه مندان در داخل این سالن سرپوشیده پیست اسکی در حال اسکی کردن و لذت بردن هستند، دمای بیرون از سالن به 50 درجه سانتیگراد می رسد. اولین سالن سرپوشیده مخصوص اسکی در سال 1987 برای مردم آدلاید استرالیا ساخته شد تا بتوانند بدون رفتن به کوههای آلپ، در این سراشیبی های پوشیده از برف اسکی کنند. از آن زمان به بعد این سالن های سرپوشیده در نقاط مختلف دنیا از جمله انگلستان، فرانسه، ژاپن و کره جنوبی ساخته شدند. ورزش ها و تفریحاتی که در این سالن ها می توانید انجام دهید محدود به اسکی نمی شود و اسنوبورد و سورتمه سواری هم جزو آنهاست.

اسکی دبی در مجموعه امارات مال، یکی از بزرگترین مراکز خرید دنیا واقع گردیده است. این سالن سرپوشیده یک کوه پوشیده از برف 85 متری دارد که از 4 سراشیبی با شیب های مختلف تشکیل شده است. یک مسیر 400 متری، یک مسیر 90 متری و دو بالابر چهار قلوی رفت و برگشتی برای بالا بردن علاقه مندان به اسکی، ازجمله امکانات این سالن بینظیر می باشد. اسکی دبی برای مبتدی ها مربی های با تجربه ای دارد که آنها را در مسیر هدایت کرده و به اسکی باز ماهر تبدیل می کند. با وجود این، تمام چیزهایی که باید برای اسکی در شیب های تند بدانید را می توانید در خانه هم یاد بگیرید. برای کسانی که به مسیر های بکر علاقه دارند، اسنوبورد می تواند یک ورزش هیجان انگیز باشد. اسکی دبی یک مسیر 400 متری دارد که برای انجام  اسنوبورد به شکل آزاد نرده کشی شده است. در کنار کوه برفی، پارک برفی قرار گرفته است که دارای محوطه بازی به مساحت 3000 هزار متر مربع می باشد و از برج های مخصوص بالا رفتن، سورتمه و Ice surrender، تئاتر سه بعدی، سرسره و اسنوبال شوتینگ، تشکیل شده است. اسکی دبی در واقع یک مکان ایده آل و تفریحگاه بسیار مهیج  برای کسانی است که از این بهشت بیابانی دیدن می کنند.

در برج تماشای اسکی دبی چشم اندازی خیره کننده از سرازیری های مخصوص اسکی و مسیر حرکت اسنوبورد را مشاهده خواهید کرد. اسکی دبی همه آن چیزهایی که برای گذراندن یک روز بی نظیر با خانواده لازم است را برایتان فراهم می کند و می توانید این تفریح لذت بخش را با خوردن غذا و نوشیدنی های مختلف هیجان انگیزتر کنید. این اغذیه فروشی ها، کلبه های پیست های اسکی اروپایی که بالایشان یک دودکش هم دارند را تداعی می کند. اسکی دبی در یکی از شلوغ ترین نقاط شهر قرار گرفته و در نزدیکی آن می توانید مراکز خرید، غذاخوری ها و یکی از هتل های درجه یک دبی را ببینید که متعلق به این مجموعه است. برای حرفه ای های ورزش اسکی و اسنوبورد سرازیری های تند در نظر گرفته شده درحالیکه مبتدی ها می توانند از سرازیری هایی که شیب کمتری دارند استفاده نمایند. سورتمه دراز و باریک، گودال های یخی، برج های مخصوص بالا رفتن، سرسره، علیرغم هوای سرد و متبلور شده، شما را افسون و مسحور بازی می کند. در اینجا هم مانند پیست اسکی واقعی، می توانید آدم برفی درست کنید، گوله برف به هم دیگه پرتاب کنید و همچنین می توانید از تئاتر سه بعدی دیدن کنید. پیر یا جوان باشید فرقی نمی کند در اسکی دبی همه چیز برای تمام سنین مهیاست. اسکی دبی که در شهر بیابانی و بسیار گرم دبی در واقع یک سرزمین عجایب به حساب می آید، یکی از شگفتی های بیشماری است که برای مهمانان مقیم هتل های دبی ارائه می شود. آنهایی که به دنبال تفریحات و امکانات افراطی اند تمام چیزهای درجه یک را دراینجا مخصوصا در هتل شانگری لای دبی پیدا می کنند که با سخاوتمندی تمام، بهترین وسایل راحتی را برای مهمان خود مهیا کرده است.

در بدو ورود به اسکی دبی با پارک برفی و شیب برفی روبرو می شوید. پارک برفی یک پارک بسیار بزرگ 3000 متر مربعی است که بزرگترین پارک سرپوشیده کره زمین محسوب می گردد. وقتی وارد پارک برفی یا همان اسنو پارک می شوید، اجازه دارید تا هر زمان که می خواهید در اینجا تفریح کنید؛ ولی اگر از پارک خارج شوید دوباره اجازه  ندارید وارد آن شوید. تفریحات و بازی هایی که می توانید در پارک برفی اسکی دبی انجام  دهید، بسیار متنوع اند. بچه ها معمولا چرخیدن و درست کردن گوله برفی و پرتاب آنها به سوی یکدیگر و درست کردن آدم برفی را بیشتر از بقیه بازی ها دوست دارند. امکانات بازیهای زمستانی مثل لژ سواری و سر خوردن از سرازیری برای کسانی که اسکی یا اسنوبورد را دوست ندارند هم مهیاست. اسکی دبی که با الهام از تفریحگاههای اسکی کوههای آلپ ساخته شده، غذاخوری و کافه های خوبی هم دارد. از کافه سنت موریس و کافه آوالانچه که یکی در اول راه و دیگری در وسط راه مسیرهای مخصوص اسکی قرار دارند، چشم انداز دوست داشتنی از اسکی دبی را می توانید ببینید. در اسکی دبی هر نوع وسایل و امکاناتی که برای اسکی کردن یا انجام ورزش های دیگر لازم دارید، برای علاقه مندان فراهم شده ولی توجه داشته باشید که کمی قیمت شان بالاست؛ البته وقتی در بیابان هم می توانید جایی مثل کوه آلپ داشته باشید، به نظر ارزش دارد که این هزینه ها را تقبل کنید.

09309871159