شماره تماس 09309871159

هتل های تفلیس

هتل های تفلیس
هتل های تفلیس
هتل وایت هاوس تفلیس گرجستان هتل وایت هاوس تفلیس یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس است که در فاصله 8 کیلومتری از مرکز تئاتر و اپرای تفلیس قرار دارد. از معروف ترین مکان های دیدنی تفلیس در اطراف هتل وایت هاوس می توان به مرکز تئاتر روستاولی واقع در 8 کیلومتری هتل و میدان آزادی واقع در 9 کیلومتری هتل اشاره نمود. فرودگاه بین المللی تفلیس هم در فاصله حدودا 20 کیلومتری از هتل وایت هاوس تفلیس قرار گرفته است.  
هتل تیبیلیس این تفلیس گرجستان هتل تیبیلیس این تفلیس یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس است که در فاصله 1.1 کیلومتری از میدان آزادی و فاصله 1.6 کیلومتری از مرکز تئاتر راستاولی تفلیس قرار گرفته است. هتل تیبیلیس این دارای اتاق های شیک و تمیز، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز، رستوران، کافه ای در پشت بام با منظره عالی، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی و ... می باشد. هتل تیبیلیس این تفلیس در فاصله 13 کیلومتری فرودگاه بین المللی تفلیس واقع شده است.  
هتل آستریون پالاس تفلیس گرجستان هتل آستریون پالاس تفلیس یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس است که در فاصله حدودا 15 دقیقه ای (بصورت پیاده) از پارک کالاندادزه تفلیس قرار گرفته است. هتل آستریون پالاس دارای اتاق های تمیز، مرکز تناسب اندام، سالن بیلیارد، تنیس روی میز، 4 سالن کنفرانس، رستوران، اینترنت رایگان، پارکینگ و ... می باشد. هتل آستریون پالاس در فاصله 5 دقیقه ای (بصورت پیاده) از ایستگاه مرکزی اتوبوس تفلیس و فاصله 9 کیلومتری از ایستگاه قطار مرکزی تفلیس قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس هم در فاصله 17 کیلومتری از هتل آستریون پالاس تفلیس قرار دارد.  
هتل پریماورا تفلیس گرجستان هتل پریماورا تفلیس یکی از هتل های 4 ستاره تفلیس است که در مرکز شهر تفلیس واقع شده است و دارای موقعیت مکانی مناسبی است. هتل پریماورا دارای اتاق های شیک و تمیز، استخر سرپوشیده، باشگاه ورزشی مجهز، رستوران و کافه، اینترنت رایگان، پارکینگ خصوصی و ... می باشد. هتل پریماورا در فاصله 10 دقیقه ای (بصورت پیاده) از ایستگاه متروی راستاولی و فاصله 6 کیلومتری از ایستگاه قطار مرکزی تفلیس قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس هم در فاصله 20 کیلومتری از هتل پریماورا تفلیس قرار دارد.  
هتل اورینتال تفلیس گرجستان هتل اورینتال تفلیس یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس است که در مرکز شهر تفلیس واقع شده است و دارای موقعیت مکانی مناسبی است. از هتل اورینتال تا کلیسای جامع سامبا تفلیس حدود 6 دقیقه، تا میدان اروپا حدود 10 دقیقه و تا کاخ ریاست جمهوری 12 دقیقه فاصله است. هتل اورینتال در فاصله 4 دقیقه ای (بصورت پیاده) از ایستگاه متروی آلاباری و فاصله 4 کیلومتری از ایستگاه قطار مرکزی تفلیس قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس هم در فاصله 16 کیلومتری از هتل اورینتال تفلیس قرار دارد.  
هتل فاند تفلیس گرجستان هتل فاند تفلیس یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس است که در شمال شهر تفلیس واقع شده است. هتل فاند در فاصله 1 کیلومتری از دهکده المیپک تفلیس و فاصله 3 کیلومتری از دریا قرار دارد. مرکز شهر تفلیس در فاصله 5 کیلومتری و فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله 14 کیلومتری از هتل فاند تفلیس قرار گرفته اند.  
هتل لایک تفلیس گرجستان هتل لایک تفلیس یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس است که هتلی ارزان و مقرون به صرفه در تفلیس محسوب می گردد. هتل لایک در فاصله 200 متری از تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس هم در فاصله 14 کیلومتری از هتل لایک تفلیس قرار گرفته است.  
هتل دی پلازا تفلیس گرجستان هتل دی پلازا تفلیس یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس است که هتلی ارزان و مقرون به صرفه در تفلیس است و در فاصله 200 متری از مرکز نمایشگاهی اکسپوی گرجستان قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله حدودا 17 کیلومتری از هتل دی پلازا تفلیس قرار گرفته اند.  
هتل شاین تفلیس گرجستان هتل شاین تفلیس یکی از هتل های 3 ستاره تفلیس است که هتلی ارزان و مقرون به صرفه در تفلیس است و در فاصله 200 متری از ایستگاه متروی ساراجیشویلی قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله حدودا 19 کیلومتری از هتل شاین تفلیس قرار گرفته است.  
هتل دوئسی تفلیس گرجستان هتل دوئسی تفلیس یکی از بهترین هتل های 3 ستاره تفلیس است که بسیار شیک و تمیز است. هتل دوئسی در فاصله 3.6 کیلومتری از میدان آزادی، فاصله 4.2 کیلومتری از مرکز تئاتر روستاولی و فاصله 4.3 کیلومتری از مرکز تئاتر اپرا و باله تفلیس قرار دارد. فرودگاه بین المللی تفلیس در فاصله حدودا 11 کیلومتری از هتل دوئسی تفلیس قرار گرفته است.  

09309871159