شماره تماس 09309871159
آفرهای ویژه تور کوش آداسی
  عنوان تور
  تاریخ رفت
  نوع سفر
  قیمت
جدیدترین تور کوش آداسی
  عنوان تور
  تاریخ رفت
  نوع سفر
  قیمت
تور کوش آداسی

تور کوش آداسی یکی از پرطرفدارترین تورهای ترکیه خصوصا در فصل بهار و تابستان محسوب می گردد. با لحظه آخری همراه باشید تا از بهترین قیمت تور کوش آداسی، هتل های کوش آداسی، بلیط کوش آداسی، تور لحظه آخری کوش آداسی، تور لحظه آخری ترکیه و بطور کلی هرگونه اطلاعات راجع به تور کوش آداسی مطلع گردید.

 

معرفی شهر کوش آداسی

کوش آداسی (Kusadasi) در استان آیدین و در جنوب غربی کشور ترکیه واقع شده است. این شهر یکی از بنادر معروف و پرطرفدار ترکیه می باشد که بیشتر به خاطر رفت و آمد کشتی های تفریحی و مسافربری، شناخته شده است.
شهر بندری کوش آداسی با آفتاب های درخشان، دریای زیبا و تفریحات اش، یکی از بهترین مکان های ترکیه برای گذراندن تعطیلات است. بندر کوش آداسی را همه با سرگرمی های دوست داشتنی اش می شناسند.
از چند دهه گذشته تا کنون، کوش آداسی به مقصد مورد علاقه توریست های اروپایی برای گذراندن تعطیلات تبدیل شده است و پیشرفت و توسعه صورت گرفته در زمینه هتل و هتل داری، باعث شده هتل های پراکنده در سواحل کوش آداسی همیشه پر از مسافر باشند.
البته کوش آداسی فقط ساحل و دریا ندارد بلکه در نزدیکی کوش آداسی، نقاط باستانی مانند پرینه و زیبایی های طبیعی شبه جزیره دیلک وجود دارند که از جاذبه های توریستی هستند و حتی توریست های عاشق آفتاب را برای سفری یک روزه جهت دیدن این جاذبه ها و مناظر، تشویق می کند.


 

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

آب و هوای کوش آداسی، گرم و معتدل است و هوای کوش آداسی در فصل های بهار و پاییز بسیار مطبوع و در فصل تابستان نیز بسیار گرم و خشک می باشد. بهترین زمان سفر به کوش آداسی در ایران از اول فصل بهار تا آخر تابستان می باشد و تور کوش آداسی در این زمان طرفداران بیشتری دارد (خصوصا در تعطیلات تابستان).

 

واحد پول کشور ترکیه

واحد پول ترکیه، لیر یا لیره (TL) می باشد.

 

اختلاف ساعت ایران و ترکیه

اختلاف ساعت ترکیه با ایران، یک ساعت و نیم می باشد (از تهران عقب تر است).

 

مدت زمان پرواز تهران به کوش آداسی

پرواز تهران به کوش آداسی بصورت مستقیم قابل انجام نیست چرا که شهر کوش آداسی فرودگاهی ندارد و میبایست ابتدا از تهران با پرواز به شهر ازمیر (در 75 کیلومتری کوش آداسی) رفت که حدودا 3 ساعت طول می کشد و از آنجا بصورت زمینی و با اتوبوس به شهر کوش آداسی رفت که حدودا یک ساعت زمان می برد.
 

تور کوش آداسی

تور کوش آداسی ترکیه در فصول مختلف خصوصا بهار و تابستان در قالب پکیج های مختلف برگزار می گردد.

 

خدمات تور کوش آداسی

بلیط رفت و برگشت هواپیما، اقامت در هتل های کوش آداسی همراه با صبحانه و ناهار و شام، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، راهنمای فارسی زبان.

 

مدت تور کوش آداسی

تور کوش آداسی به مدت 6 شب و 7 روز برگزار می گردد.

 

قیمت تور کوش آداسی

نرخ تور کوش آداسی به چند پارامتر بستگی دارد؛ نوع پرواز، نوع هتل، تعداد شب های اقامت و زمان رزرو تور (اینکه در هفته های عادی باشد و یا در هفته هایی که روزهای تعطیل دارند).
 

 ایجاد شده با توسط تیم تور لحظه آخری

سوالات متداول تورهای گردشگری
در صورت بروز مشکلات احتمالی در تور خریداری شده چه باید کرد ؟

09309871159