شماره تماس 09309871159

استانبول، منطقه آکسارای

3
توضیحات تکمیلی



هتل کایا مادرید استانبول (Kaya Madrid Hotel) یکی از هتل های استانبول است که جزو هتل های با کیفیت و قیمت مناسب استانبول به حساب می آید. چنانچه در تور استانبول به دنبال رزرو هتل کایا مادرید استانبول هستید، با ما در ارتباط باشید.

 

 

هتل کایا مادرید استانبول| معرفی

هتل 3 ستاره کایا مادرید استانبول هتلی با موقعیت مکانی مناسب در فاصله نزدیک تا ساحل دریا قرار دارد. و شما میتوانید در اتاق های بزرگ و تمیز هتل از دیدن ساحل دریا لذت ببرید.
این هتل در حدود 2 کیلومتری منطقه سلطان احمد که شامل مسجد سلطان احمد، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه است، قرار دارد همچنین در نزدیکی (1.3 کیلومتری) گرند بازار و 1 کیلومتری مرکز خرید هیستوریا واقع شده است.اگر به مکان های تاریخی استانبول علاقه دارید این هتل انتخاب خوبی برای شماست. اطراف هتل تعداد زیادی مکان برای غذاخوری (مثل کافه و کبابی) و سوپرمارکت وجود دارد.

هتل کایا مادرید در استانبول دارای رستوران با انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی و بار است، که هر روز صبحانه ای با منو انواع غذاهای ترکی و بین المللی را بصورت بوفه ارائه می دهد. میهمانان این هتل می توانند چنانچه به صبحانه های ترکی علاقه مندند، با طی کردن فاصله ای کوتاه بصورت پیاده، انواع صبحانه های خوشمزه ترکی را در رستوران ها و کافه های محلی با فضایی خاطره انگیز میل نمایند.
هتل کایا مادرید استانبول در فاصله حدودا 2 کیلومتری از مرکز شهر استانبول، فاصله حدود 4 کیلومتری از میدان تکسیم یا تقسیم و در  فاصله 2.5   کیلومتری  برج گالاتا و حدود 15 کیلومتری تنگه بسفر قرار دارد .
 

فاصله هتل کایا مادرید استانبول تا فرودگاه

هتل کایا مادرید استانبول در فاصله 32.5 کیلومتری (حدود 35 دقیقه ای) از فرودگاه جدید استانبول، فاصله 33 کیلومتری فرودگاه صبیحا و 15 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک قرار دارد.

 

اتاق های هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول دارای 34 واحد اقامتی مختلف شامل اتاق ها (دبل،توئین اتاق خانوادگی) است که تمیز و راحت هستند و امکاناتی نظیر تلویزیون، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش، یخچال، حمام، تلفن، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار (با هزینه)، لوازم بهداشتی استحمام و ... وجود دارند.
برخی از اتاق های هتل کایا مادرید دارای تراس با چشم‌انداز شهر هستند و از آنها می توانید از منظره دریا و شهر لذت ببرید.

 

امکانات هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید استانبول دارای امکاناتی نظیر رستوران (بصورت سلف سرویس)، بار، گاو صندوق،  لاندری (خشکشویی)، اینترنت در لابی، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، پارکینگ و سرویس اتاق 24 ساعته می باشد.
 

قیمت هتل کایا مادرید استانبول

قیمت رزرو هتل کایا مادرید استانبول بسته به اینکه کدام نوع اتاق این هتل برای اقامت انتخاب شود، متغیر است. معمولا رزرو هتل بصورت تور (بصورت پروازی یا زمینی) و از طریق آژانس های مسافرتی بدلیل اینکه آژانس ها پرواز را چارتر (در سفر زمینی بصورت گروهی اتوبوس می گیرند) و هتل را گارانتی می کنند، مناسب تر خواهد بود.
 

آدرس هتل کایا مادرید استانبول

هتل کایا مادرید جز هتل های نزدیک منطقه آکسارای استانبول (Aksaray) است و در نزدیکی منطقه سلطان احمد و گرند بازار واقع شده است.

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
34 اتاق
شماره تماس
02128424462
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159