شماره تماس 09309871159

هتل شانگری لا Shangri La سنگاپور

توضیحات تکمیلی



هتل شانگری لا

هتل 5 ستاره شانگری لا سنگاپور یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در فاصله 7 دقیقه ای از خیابان تجاری معروف ارچارد واقع شده است. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 30 دقیقه ای از هتل شانگری لا قرار گرفته است.

 

 

هتل 5 ستاره شانگری لا سنگاپور از سال 2009 پذیرای مهمانان می باشد. هتل شانگری لا در وسط یک باغ 15 هکتاری عجیب و غریب، ساخته شده است. از هتل تا باغ های گیاه شناسی سنگاپور با اتومبیل 10 دقیقه فاصله می باشد. همچنین از هتل می توانید در مدت 20 دقیقه به تفریحگاه ساحلی Marina Bay Sands  و Singapore Flyer برسید.

اتاق های هتل شانگری لا در سه جناح مختلف قرار دارند که هر کدام از آنها حال و هوای منحصر بفرد خود را دارند. در همه اتاق ها دسترسی به وای فای رایگان و کانال های تلویزیونی کابلی امکان پذیر است. اتاق ها از امکانات دیگری مثل مینی بار، چای/ قهوه ساز و اتو و میز اتو نیز برخوردار اند. مهمانان می توانند در استخر روباز هتل که با باغ های انبوه احاطه شده، شنا کنند یا در زمین مخصوص تنیس، بازی کنند. در هتل همچنین گلفروشی، آرایشگاه و سالن زیبایی و فروشگاه سوغاتی برای راحتی بیشتر مهمانان وجود دارد. هتل شانگری لا چند رستوران دارد که یکی از آنها به نام شانگ پالاس غذاهای اسپانیایی سرو می کند. رستوران دیگر هتل به نام رستوران و بار The Line and NAMI نیز غذاهای بین المللی و ژاپنی سرو می کند. رستوران ایتالیایی واتر فالWaterfall  هم غذاهای اصیل ایتالیایی سرو می کند. برای خوردن نوشیدنی می توانید به بار-سالن شانگ- ری لا و یا رز وراندا Rose Veranda بروید. همینطور می توانید از فروشگاه موجود در هتل، شیرینی های خوشمزه دست ساز بخرید و از خوردنشان لذت ببرید.

هتل شانگری لا سنگاپور از زیرمجموعه های هتل های زنجیره ای شانگری لا می باشد که در کشورهای مختلف نیز هتل های قابل قبولی دارد. در ادامه عکسهای هتل شانگری لا سنگاپور را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از لیست هتل های سنگاپور اینجا کلیک کنید

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159