شماره تماس 09309871159

بهترین و پرطرفدارترین هتل های منطقه دیره دبی

بهترین و پرطرفدارترین هتل های منطقه دیره دبی

توضیحات تکمیلی



بهترین هتلهای دبی علاوه بر اینکه پرتعداد و متنوع هستند؛ از نظر موقعیت جغرافیایی نیز در سراسر دبی پراکنده شده اند! لحظه آخری در این مطلب فهرستی از برترین هتلهای دبی در منطقه دیره را که یکی از معروفترین مناطقه و محله های دبی است معرفی نموده است؛ پس با ما همراه باشید.

 

 

ساختار خطی شهر دبی جاده ای را به وجود آورده که توریست ها و ساکنین دبی را از گذشته و حال این کلان شهر عبور می دهد. دیره یکی از قدیمی ترین محله های دبی است که در دبی کریک (یا نهر دبی) واقع شده است. امروزه همه دیره را به عنوان قلب و روح شهر دبی می شناسند. وقتی وارد دیره می شوید در عرض چند دقیقه می توانید سوق یا بازار طلا، بازار ماهی و یک دهکده ماهیگیری، مکان های تاریخی مثل اقامتگاه قدیمی المکتوم، موزه ها و قلعه ها به علاوه فضاهای هنری و کافه ها را پیدا کنید. در دیره به عنوان بخش قدیمی دبی شاهد ساختمان هایی با معماری دهه های 80 و 90 هستید که نسبت به بقیه شهر وصله ناجوری به حساب می آیند. در اینجا آسمانخراش به ندرت پیدا می شود.

منطقه دیره دبی

اگر قصد دارید به گشت و گذار و کاوش درباره گذشته تا حال دبی بپردازید، دیره بهترین منطقه است. با ما همراه باشید تا با  بهترین و البته پرطرفدارترین  هتل های منطقه دیره آشنا شوید.

 

بهترین هتلهای منطقه دیره دبی

اگر به دنبال برترین هتلهای دبی در منطقه دیره هستید، هتل هایی که در این بخش معرفی شده اند بهترین گزینه برای شما هستند.

 

هتل شرایتون کریک دبی | Sheraton Dubai Creek

هتل شرایتون یکی از لاکچری ترین (لوکس ترین) هتل های دیره می باشد که همانطور از اسمش پیداست در کنار نهر دبی واقع شده است. در هتل شرایتون دبی کریک، با منظره ای رو به مارینای قدیمی آخر هفته ها می توانید انتظار دیدن  هر چیزی از قایق های بادبانی تفریحی  لاکچری تا قایق های dhow  (یک دکلی) را داشته باشید که از گوشه های دور دنیا به اینجا می رسند. در هتل شرایتون دبی کریک با تعدادی از مهربان ترین کارکنان آشنا می شوید و همیشه می توانید داشتن اتاقی عالی را انتظار داشته باشید.

 هتل شرایتون کریک دبی

 

هتل آیبیس دیره دبی | Ibis Hotel Deira

هتل آیبیس دیره یکی دیگر از هتل های  خوب محله معروف دیره می باشد که بسیار مناسب مسافرانی با بوجه محدود است.  ایبیس هتل در امتداد خیابانی واقع شده که  مرکز خرید معروف  سیتی سنتر دیره – که مرکز خرید مورد علاقه ساکنین دبی می باشد –  و متروی دبی هم در آن قرار دارند. هتل ایبیس همچنین با ساختمان هایی مربوط به دبی قدیمی احاطه شده است و آن را به مکانی عالی برای اقامت تبدیل کرده است اگر تمایل دارید هر دو طرف دبی (یعنی دبی جدید و قدیم) را به سرعت ببینید.

هتل آیبیس دیره دبی

 

هتل ایکس وی ای آرت دبی | XVA Art Hotel

ایکس وی ای آرت یکی دیگر از هتل های خوب دیره می باشد که بر خلاف هتل های دیگر دبی، در قلب منطقه تاریخی الفهیدی واقع شده است. هتل ایکس وی ای آرت در سال 2003 افتتاح شده و فقط 14 اتاق دارد که هر کدام از آنها به شکل منحصر بفردی دکور شده است تا نشان دهنده معماری و طراحی سنتی منطقه باشند. هتل همچنین محل قرار گرفتن گالری تحسین برانگیز بین المللی XVAو رستوران های تحسین شده منتقدان می باشد. مهمانان هتل می توانند وقت خود را در دور و اطراف هتل، حیاط آن و کافه ها سپری نمایند درحالیکه به کشف تمام چیزهایی مشغول اند که این ناحیه تاریخی از دبی عرضه کرده است.

هتل ایکس وی ای آرت دبی

 

هتل پارک حیات دبی | Park Hyatt Dubai

پارک حیات از هتل های خوب دبی و محله دیره می باشد. هتل پارک حیات در پایین دست نهر دبی و به دور از همه خیابان های شلوغ دبی و در زمینی مشترک با کلوپ گلف دبی واقع شده است.  موقعیت بی نظیر و معماری آبی و سفید جزیره ای هتل پارک حیات را به یکی از بهترین مکان ها در دبی برای فرار از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری تبدیل کرده است. این هتل لاکچری برای مهمانان خود صحنه های زیبایی  رو به مارینا و منظره واضحی از  افق شهر دبی را به نمایش می گذارد. هتل پارک حیات یک هتل رمانتیک و  ساکت می باشد که تعداد زیادی بار و رستوران بین المللی در اطراف  آن کامل کننده امکانات هتل می باشد که با وجود آنها عاشق پارک حیات می شوید و به هیچ عنوان دوست ندارید آن را ترک کنید.

هتل پارک حیات دبی

 

هتل جمیرا کریک ساید دبی | Jumeirah Creekside Hotel

آخرین هتلی که در محله دیره قصد معرفی آن را به شما داریم، هتل تازه تاسیس جمیرا کریک ساید می باشد که دقیقا در گوشه ای از استادیوم تنیس دبی واقع شده است. جمیرا کریک ساید مکانی ایده آل برای دوستداران ورزش و مسابقات قهرمانی تنیس دبی می باشد چون در چند قدیمی استادیوم زیبای تنیس قرار گرفته است. هتل جمیرا همچنین به لحاظ موقعیت مکانی هم  بسیار ایده آل می باشد  چون با چند دقیقه رانندگی می توان از قسمت قدیمی دبی به قسمت جدید آن و بالعکس رسید. جمیرا کریک توسط سنچری ویلج Century Village) و ایریش ویلج (Irish Village) یکی از میخانه های نمادین دبی احاطه شده است.

هتل جمیرا کریک ساید دبی

 

هتلهای پرطرفدار منطقه دیره دبی

اگر به دنبال آشنایی با پرطرفدارترین هتلهای دبی در منطقه دیره هستید، هتل هایی که در این بخش معرفی شده اند می توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند.

 

هتلهای 5 ستاره منطقه دیره دبی

هتل آسیانا Asiana دبی

هتل کرون پلازنا Crowne Plaza دبی

هتل حیات رجنسی Hyatt Regency دبی

هتل آواری Avari دبی

 

هتلهای 4 ستاره منطقه دیره دبی

هتل سیتی سیزن City Seasons دبی

هتل کاپتورن Copthorne دبی

هتل فورچون گرند Fortune Grand دبی

هتل مسکو Moscow دبی

هتل نووتل سیتی سنتر Novotel City Center دبی

هتل اونیو Avenue دبی

 

هتلهای 3 ستاره منطقه دیره دبی

هتل سیتی استار City Star دبی

هتل کلاریج Claridge دبی

هتل دبی پالم Dubai Palm دبی

هتل صدف Sadaf دبی

 

اطلاعات گردشگری دبی

تور لحظه آخری دبی

نمایشگاه های دبی

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159