شماره تماس 09309871159

خطرناک ترین و امن ترین کشورهای اروپایی برای رانندگی

طبق گزارش سالانه کمیسیون تصادفات اروپا، کشور دانمارک رتبه نخست را در بین امن ترین کشورهای اروپایی برای رانندگی به خود اختصاص داده است. لحظه آخری در این مقاله به معرفی امن ترین و خطرناک ترین کشورها برای رانندگی در اروپا پرداخته است که پیشنهاد می گردد تا انتها دنبال کنید.

 

 

بر اساس گزارش Daily Mail در دانمارک احتمال تصادف 9 برابر کمتر از اتریش است که آخرین رتبه را در میان 28 کشور اروپایی دارد. درحالیکه در اتریش برای هر 10 هزار شهروند آن احتمال وقوع تصادف 43.5 درصد است، در دانمارک برای این تعداد از شهروندان احتمال وقوع تصادف تنها 5 درصد است! قبرس و فنلاند بعد از دانمارک در رتبه دوم و سوم امن ترین کشورها در اروپا برای رانندگی قرار دارند. در قبرس و فنلاند احتمال وقوع تصادف برای هر 10 هزار نفر به ترتیب 7.5 و 8.5 درصد است.

 

خطرناک ترین کشورهای اروپایی برای رانندگی

در این بخش، 10 کشور اروپایی که رانندگی کردن در آنها خطرناک است معرفی شده اند:

1- اتریش

2- آلمان

3- بلژیک

4- اسلوونی

5- پرتغال

6- مالت

7- ایتالیا

8- کرواسی

9- اسپانیا

10- بریتانیا

 

 

امن ترین کشورهای اروپایی برای رانندگی

در این بخش، 10 کشور اروپایی که رانندگی کردن در آنها امن است معرفی شده اند:

1- دانمارک

2- قبرس

3- فنلاند

4- فراسه

5- لهستان

6- اسلوواکی

7- بلغارستان

8- یونان

9- هلند

10- استونی

 

در گزارشات جمع آوری شده، شاخص هایی مثل آب و هوای محلی، نوع زمین، سبک رانندگی، جنسیت و سن در نظر گرفته شده است. طبق مطالعات انجام شده، افراد 18 تا 24 سال و 50 تا 60 سال در جاده محتاط تر از سایرین می باشند؛ درحالیکه گروه سنی 29 تا 49 سال بیشتر از بقیه سنین در خطر اند.

 

افراد زیادی تمایل دارند که سفرشان به کشورهای خارجی (خصوصا کشورهای اروپایی) بتوانند در آنجا رانندگی کنند اما برای راندن اتومبیل در خارج از کشور مطمئنا لازم است گواهینامه بین المللی داشته باشید. بنابراین قبل از سفر بهتر است گواهینامه رانندگی بین المللی خود را سفارش دهید و مسیر حرکت خود را طراحی کنید و به برنامه حرکت وسایل حمل و نقل عمومی متصل نشوید و بدون هر گونه محدودیت زمانی هر جایی زیبایی که دیدید توقف کنید تا از تماشای زیبایی ها لذت ببرید.

 

چنانچه بدنبال اخذ گواهینامه بین المللی هستید این مطلب را بخوانید: شرایط صدور گواهینامه بین المللی

 

 

09309871159