شماره تماس 09309871159

هتل ریتز کارلتون Ritz Carlton کوالالامپور مالزی

توضیحات تکمیلی



هتل ریتز کارلتون کوالالامپور مالزی

هتل ریتز کارلتون کوالالامپور یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کوالالامپور است که هتلی شیک و لوکس در کوالالامپور محسوب می گردد. هتل ریتز کارلتون دارای موقعیت مکانی بسیار خوبی می باشد و در فاصله حدودا 5 دقیقه ای از مرکز خرید پاویلیون قرار گرفته است. مهمانان هتل ریتز کارلتون براحتی به مرکز ناحیه تجاری مدرن و درجه یک کوالالامپور دسترسی دارند. هتل ریتز کارلتون کوالالامپور دارای امکاناتی از قبیل استخر روباز، مرکز تناسب اندام، مرکز اسپا، 5 رستوران مختلف با غذاهای لذیذ، اتاق های مدرن، وای فای رایگان و ... می باشد. فرودگاه بین المللی کوالالامپور مالزی هم در فاصله حدودا 45 کیلومتری از هتل ریتز کارلتون کوالالامپور قرار دارد.

 

 

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون کوالالامپور از سال 2009 پذیرای مهمانان می باشد. اتاق های بزرگ و زیبای هتل ریتز کارلتون دارای پنجره های سرتاسری (بلند) با منظره بی نظیری از شهر کوالالامپور هستند. اتاقهای هتل ریتز کارلتون کوالالامپور دارای امکانات زیادی نظیر سیستم تهویه مطبوع،  تلوزیون صفحه تخت، حمام های سنگ مرمر با دوش جداگانه و وان بهمراه لوازم اصلاح و آرایش رایگان،  و ... می باشند.

در اسپا هتل ریتز کارلتون مهمانان می توانند یک ماساژ فوق العاده را تجربه کنند. این هتل همچنین اتاق های مخصوص برگزاری جلسه و نشست دارد که آنها را اجاره می دهد. کارکنان خونگرم و صمیمی هتل به زبان های انگلیسی، چینی و مالایی مسلط هستند. هتل ریتز کارلتون دارای 5 رستوران مختلف است؛ در رستوران Shock غذاهای چینی، ژاپنی و غربی سرو می شود. هتل ریتز یک رستوران چینی هم دارد. صبحانه هم در هتل به صورت بوفه هر روز سرو می شود. مهمانان هتل می توانند از خوردن نوشیدنی و شنیدن موسیقی زنده در Lobby Lounge لذت ببرند. هتل ریتز کارلتون کوالالامپور یکی از هتل های زنجیره ای ریتز کارلتون می باشد که در کشورهای مختلف نیز هتل های لوکسی دارد. در ادامه عکسهای هتل ریتز کارلتون کوالالامپور را مشاهده می نمایید.

برای اطلاع از لیست هتل های کوالالامپور مالزی اینجا کلیک کنید

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159