شماره تماس 09309871159

هتل های باتومی

هتل های باتومی
هتل های باتومی
هتل نیو ویو واقع در باتومی، در فاصله ی 11 دقیقه پیاده تا ساحل باتومی، ارائه دهنده ی اقامت با رستوران، پارکینگ خصوصی رایگان، استخر فصلی در فضای باز و مرکز تناسب اندام می باشد. از جمله امکانات این هتل می توان به پذیرش 24 ساعته و آشپزخانه مشترک و وای فای رایگان در سراسر هتل اشاره کرد. این ملک دارای سرویس اتاق و یک سالن مشترک برای مهمانان است.
هتل گرافیک باتومی (Graphic Hotel) یکی از هتل های باتومی گرجستان است که جزو هتل های زیبا و با کیفیت باتومی به حساب می آید. چنانچه در تور باتومی به دنبال رزرو هتل گرافیک باتومی هستید، با ما در ارتباط باشید.   هتل گرافیک باتومی | معرفی هتل 4 ستاره گرافیک باتومی هتلی مجلل با موقعیت مکانی مناسب، دسترسی عالی در 1.5 کیلومتری مرکز شهر ساحلی باتومی قرار دارد و دارای لابی شیک، اتاق هایی بزرگ، تمیز و مجهز به امکانات رفاهی، تراس با چشم انداز شهر باتومی (برخی اتاق ها دید دریا دارند) و انواع خدمات اسپا و ماساژ است. هتل گرافیک باتومی در فاصله حدود 300 متری ساحل دریای سیاه قرار دارد که طی کردن این مسافت حدود 5 دقیقه بصورت پیاده زمان می برد. این هتل در فاصله 850  متری موزه باستان شناسی باتومی، در فاصله 250 متری باتومی مال و زوتوپیا، فاصله 350 متری آکواریوم و پارک دلفین های باتومی و فاصله 1.4 کیلومتری میدان اروپا و بنای یادبود مدیا واقع شده است. همچنین هتل گرافیک در فاصله 2 کیلومتری میراکل پارک، در فاصله 2.2 کیلومتری بنای یادبود علی و نینو قرار دارد. هتل گرافیک در باتومی دارای رستورانی با انواع غذاهای بین المللی، اروپایی و قفقازی و بار است که هتل هر روز صبحانه ای شامل انواع غذاهای بین المللی را بصورت بوفه ارائه می دهد. تعدادی گزینه های ناهارخوری و رستوران نیز در اطراف هتل و فاصله کمی با آن وجود دارد.   فاصله هتل گرافیک باتومی تا فرودگاه هتل گرافیک باتومی در فاصله حدود 6 کیلومتری (حدود 10 دقیقه) از فرودگاه بین المللی باتومی قرار دارد.   اتاق های هتل گرافیک باتومی هتل گرافیک دارای 7 طبقه و 63 واحد اقامتی مختلف شامل اتاق ها (دبل، توئین) و سوئیت ها است که بسیار تمیز و راحت است و امکاناتی نظیر تلویزیون، بالکن با چشم انداز شهر و چشم انداز دریا در برخی اتاق ها، کانال های ماهواره ای، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش، یخچال، حمام (وان در برخی سوئیت ها وجود دارد)، کمد لباس، فرش، سشوار، تلفن، کتری برقی، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار (رایگان)، لوازم بهداشتی استحمام و ... وجود دارند.   امکانات هتل گرافیک باتومی هتل گرافیک باتومی دارای امکاناتی نظیر رستوران (صبحانه بصورت سلف سرویس) با منوی کودکان، بار، سونا، خدمات ماساژ، خدمات اسپا، خدمات تبدیل ارز، آسانسور، اتاق چمدان، گاو صندوق، لاندری (خشکشویی)، امکان سرو غذا در اتاق، لابی شیک، خدمات بیدارباش، اینترنت پرسرعت در لابی، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، خدمات معلولین و افراد سالمند و سرویس اتاق 24 ساعته می باشد.   قیمت هتل گرافیک باتومی قیمت رزرو هتل گرافیک استانبول بسته به اینکه کدام نوع اتاق این هتل برای اقامت انتخاب شود، متغیر است. معمولا رزرو هتل بصورت تور (بصورت پروازی یا زمینی) و از طریق آژانس های مسافرتی بدلیل اینکه آژانس ها پرواز را چارتر (در سفر زمینی بصورت گروهی اتوبوس می گیرند) و هتل را گارانتی می کنند، مناسب تر خواهد بود.   آدرس هتل گرافیک باتومی هتل گرافیک در باتومی، خیابان Griboedov واقع شده است.
هتل آرگو باتومی (Argo) یکی از هتل های باتومی گرجستان است که در فاصله 10 دقیقه ای از دریای سیاه واقع شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این هتل را به شما معرفی کنیم.  
هتل های باتومی باتومی شهری زیبا و ساحلی در کشور گرجستان می باشد که گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. هتل های باتومی عمدتا از نوع ساحلی می باشند و امکانات متعددی دارند؛ از اینرو با توجه به امکانات هتل ها، قیمت هتل های باتومی متغیر می باشد. افزایش استقبال از تور باتومی در سالهای اخیر موجب گردیده است تا هتل های باتومی نیز مورد توجه بیشتری واقع شوند و بر تعداد آنها نیز اضافه شود. هتل های 3 ستاره باتومی، هتل های 4 ستاره باتومی و هتل های 5 ستاره باتومی با انواع کیفیت و قیمت های مختلف، در سراسر شهر باتومی گرجستان وجود دارند.  

09309871159