شماره تماس 09309871159

هتل های تایلند

هتل های تایلند
هتل های تایلند
موقعیت مکانی: پاتایامرکزی، تایلند رستوران:   بار و رستوران پاسیو  بار و رستوران Patio با فضای داخلی شیک، فضای دنج و غذا و شراب فوق‌العاده، یک رویکرد جدید تازه به غذاهای اروپایی و تایلندی در پاتایا است. همه روزه از ساعت 07:00 صبح تا 11:00 شب باز است. سرویس اتاق 24 ساعته است.   بوفه غذاهای دریایی ممتاز (روزانه) هتل ویستا پاتایا تازه‌ترین و بهترین غذاهای دریایی شهر از جمله سوشی، سالاد و پاستا را سرو می‌کند.از ساعت 6 عصر - ساعت 11 شب امکانات هتل:   از امکانات هتل می توان به یک استخر منحصر به فرد با آب نمک اشاره کرد. سبک زندگی خود را با یک رژیم سالم از تمرینات هوازی اولیه تا تمرینات بدنسازی پیشرفته در مرکز تناسب اندام تقویت کنید. دسترسی رایگان به مرکز تناسب اندام برای تمام مهمانان داخل خانه. استخر و تناسب اندام: همه روزه از ساعت 7 صبح تا 10 شب باز است. سالن باشگاه: 07:00 صبح. - ساعت 09:00  (غذا فقط از ساعت 14:00 تا 04:00 در لابی سرو می شود.) نگهبان، اینترنت WIFI رایگان، سرویس اتاق 24 ساعته، حمل و نقل لیموزین/ون، پارکینگ رایگان در زیرزمین، خدمات خشکشویی، نگهبانی 24 ساعته در محل، تور/گلف، سرویس رفت و برگشت رایگان در منطقه پاتایا.  
هتل سان بیم پاتایا در 270 متری ساحل پاتایا قرار دارد و Wi-Fi رایگان و پارکینگ رایگان ارائه می دهد. این هتل دارای یک استخر روباز و یک سالن بدنسازی نیز می باشد. ♦ساحل سنترال فستیوال پاتایا یک پیاده روی کوتاه و فرودگاه بین المللی سوارنابومی 1.5 ساعت با ماشین فاصله دارد. ترانسفر فرودگاهی با هزینه نیز موجود است. ♦اتاق های هتل سان بیم پاتایا در 2 بال مختلف قرار گرفته اند و به سبک مدرن تایلندی تزئین شده اند. آنها دارای تلویزیون کابلی صفحه تخت، لوازم تهیه چای و قهوه، گاوصندوق و مینی بار هستند. ♦لوازم بهداشتی رایگان در حمام خصوصی با دوش و وان ارائه می شود. ♦پذیرش 24 ساعته و خدمات خشکشویی نیز موجود است. ♦امکانات مناسب برای معلولان نیز در دسترس است. ♦در صورت درخواست می توان یک تماس بیدارباش ترتیب داد.
♦ریزورت گاردن سی ویو در ساحل پاتایا واقع شده است. اتاق‌هایی با تهویه مطبوع با بالکن و وان، استخر و ... ♦پذیرش 24 ساعته باز است. ♦این استراحتگاه 5 دقیقه با ماشین تا معبد مقدس حقیقت فاصله دارد. 1.5 ساعت رانندگی شما را به فرودگاه بین المللی سووارنابومی می رساند. ♦اتاق ها دارای تلویزیون کابلی، مینی بار و گاوصندوق هستند. حمام خصوصی مجهز به دوش است. برخی از اتاق ها دارای منظره دریا هستند. ♦غذاهای بین المللی را می توانید در رستوران Cheung Pha میل کنید. تنقلات و نوشیدنی های سبک در کافی شاپ سی ویو سرو می شود.
♦هتل اف ایکس پاتایا در جنوب پاتایا و 5 دقیقه با ماشین از پارک آبی پاتایا و 10 دقیقه پیاده تا بازار شبانه پاتایا فاصله دارد. این هتل دارای امکانات بدنسازی است. وای فای رایگان در همه مناطق موجود است. دارای رستوران و پارکینگ رایگان در محل است. ♦همه اتاق ها دارای تهویه مطبوع و مجهز به تلویزیون کابلی هستند. از اتاق خود می توانید از منظره کوه لذت ببرید. هر اتاق دارای حمام اختصاصی است ♦پذیرش هتل 24 ساعته باز است. ♦اسکله بالی های 1.6 کیلومتر از هتل FX پاتایا فاصله دارد ♦ مرکز خرید پاتایا اوت لت 5.7 کیلومتر از این اقامتگاه فاصله دارد. ♦ نزدیکترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی U-Tapao است که 39 کیلومتر با شما فاصله دارد.
♦Piyada Residence واقع در جنوب پاتایا، 10 دقیقه پیاده تا بندر Jomtien، دارای Wi-Fi رایگان، یک استخر روباز روی پشت بام، و یک رستوران است. ♦اتاق‌های مبله مدرن در Residence Piyada دارای حمام متصل با وان، تلویزیون کابلی، مینی‌بار و یخچال هستند. سوئیت‌ها یک آشپزخانه کوچک با ناهارخوری خصوصی دارند. ♦در باغ های زیبا قدم بزنید یا از ماساژ آرامش بخش در اتاق خود لذت ببرید. خدمات خشکشویی و خدمات کرایه اتومبیل نیز موجود است. ♦غذاهای محلی در رستوران هتل سرو می شود. اگر ترجیح می دهید از وعده های غذایی خود در اتاق خود لذت ببرید، سرویس اتاق در دسترس است. ♦فرودگاه Suvarnabhumi 1 ساعت با ماشین تا Piyada Residence فاصله دارد.
هتل های خانوادگی پوکت تایلند پوکت با داشتن آب و هوای عالی، سواحل امن و زیبا و شب های به یاد ماندنی و جاذبه های گردشگری پرتنوع، مکانی مناسب برای لذت بردن تمام افراد خانواده می باشد. با گذراندن تعطیلات در برترین هتل های پوکت خاطره ای زیبا و به یادماندنی برای خود و فرزندانتان می سازید. پوکت دارای مردمی مهمان نواز با رفتاری بسیار دوستانه می باشد که این امر پوکت را مکانی دلپذیر و هیجان انگیز برای کودکان و آرامش بخش برای خانواده ها تبدیل کرده است وقت گذرانی در پوکت با برنامه های شبانه ی آتش بازی، نمایش فرهنگ و سنت تایلندی، نمایش و رقص فیلها و صنایع‌ دستی تماشایی‌ اش، می‌ تواند شبی باشکوه برای شما و خانواده تان بسازد. هتل ها و استراحتگاه هایی که در اطراف جزیره پوکت وجود دارند پاسخگوی نیازهای گردشگران نبود، بهمین منظور در پوکت هتل هایی ایجاد شده که با ترکیب خدمات خوب، فعالیت های هیجان انگیز و جذاب و خوابگاه های بزرگ تجربه یک اقامت هیجان انگیز و شاد را ایجاد کرده اند که هدف آن ایجاد مکان خانوادگی شاد و خاطره انگیز است. در ادامه 10 تا از بهترین هتل های خانوادگی پوکت تایلند معرفی می گردند.  
هتل های پاتایا پاتایا شهری بندری و ساحلی با جاذبه های گردشگری متنوع می باشد که در کشور تایلند واقع گردیده است و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می کشاند. هتل های پاتایا بسیار متعدد و متنوع می باشند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده است و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های پاتایا متغیر می باشند. با توجه به افزایش استقبال از تور بانکوک در سالهای اخیر، هتل های پاتایا نیز مورد توجه بیشتری واقع شدند و بر تعداد آنها اضافه شد. هتل های 3 ستاره پاتایا، هتل های 4 ستاره پاتایا و هتل های 5 ستاره پاتایا با انواع کیفیت و قیمت های مختلف، در سراسر پاتایا وجود دارند.  
هتل های پوکت پوکت بزرگترین جزیره تایلند و مکانی بینظیر برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت می باشد و سالانه گردشگران زیادی را از اقصی نقاط دنیا از جمله ایران به سوی خود می کشاند. هتل های پوکت از نوع ساحلی و بسیار متنوع می باشند و با توجه به امکاناتی که دارند، قیمت هتل های پوکت متغیر می باشند. با توجه به افزایش استقبال از تور پوکت در سالهای اخیر، هتل های پوکت نیز مورد توجه بیشتری واقع شدند و بر تعداد آنها اضافه شد. هتل های 3 ستاره پوکت، هتل های 4 ستاره پوکت و هتل های 5 ستاره پوکت با انواع کیفیت و قیمت های مختلف، در پوکت تایلند وجود دارند.  
هتل های بانکوک بانکوک شهری زیبا، بزرگ و پر جنب و جوش و با آثار تاریخی زیاد می باشد که در تایلند واقع گردیده است و بعنوان پایتخت کشور تایلند نیز در نظر گرفته شده است. هتل های بانکوک در بخش های مختلف شهر بانکوک واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های بانکوک متغیر می باشند. با توجه به افزایش استقبال از تور بانکوک در سالهای اخیر، هتل های بانکوک نیز مورد توجه بیشتری واقع شدند و بر تعداد آنها اضافه شد. هتل های 3 ستاره بانکوک، هتل های 4 ستاره بانکوک و هتل های 5 ستاره بانکوک با انواع کیفیت و قیمت های مختلف، در سراسر شهر بانکوک تایلند وجود دارند.  

09309871159