شماره تماس 09309871159

هتل های ترکیه

هتل های ترکیه
هتل های ترکیه
هتل آندلس سوئیت ترابزون ( هتل چهار ستاره ) - هتل آندالوس سوئیت با تهویه‌ی مطبوع در ترابزون خدمات ارائه می‌دهد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. تمام واحدها دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای می‌باشند. در برخی از واحدهای یک صندلی و یا ناهار خوری وجود دارد. یک آشپزخانه با یخچال و فریزر نیز وجود دارد. ملافه در دسترس است. تمیز کردن روزانه نیز ارائه می‌شود. صبحانه ترکی هر صبح در هتل آندالوس ارائه می‌شود. این ملک تورهای روزانه را به مناطق محبوب مانند دریاچه اوزگل ، کوه سوملا و گرجستان در صورت درخواست ارائه می‌دهد.
این هتل 5 ستاره، تنها 9 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد.  هتل لیندا ریزورت آنتالیا Linda Resort Hotel در فاصله 50 متری از دریاچه تیترین  Titreyen قرار گرفته است. محله ساید در 8 کیلومتری این هتل و مرکز شهر ماناوگات در 5 کیلومتری آن قرار گرفته است.
هتل پنج‌ستاره کلاب سرا (Club Hotel Sera) در شهر آنتالیا و در فاصله بسیار نزدیکی از ساحل لارا قرار گرفته است. فرودگاه آنتالیا با ماشین حدود 15 دقیقه از هتل فاصله دارد.
رزرو گلامور ریزورت اند اسپا ، هتلی اقتصادی در منطقه ماناوگات کولاکلی ترکیه با بهترین قیمت : مشاهده امکانات ، ملاحظه عکس های متنوع از فضاهای مختلف هتل ، بررسی نظرات مسافران ، موقعیت گلامور ریزورت اند اسپا روی نقشه و نمایش فاصله هتل تا اماکن مهم با امکان رزرو آنلاین گلامور ریزورت اند اسپا و دریافت واچر هتل در تورهای لحظه آخری
اقامت در هتل گرند دنیز استانبول (Istanbul Grand Deniz Hotel) به دلیل لوکیشن عالی و دسترسی به مراکز مهم شهر، یک تجربه بسیار عالی را به شما هدیه خواهد داد. قیمت هتل گرند دنیز استانبول به دلیل سه ستاره بودن آن بسیار اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. ویژگی‌های بسیار عالی این هتل، فاصله نزدیک آن به جاذبه‌های شهر استانبول و ویوی بعضی از اتاق‌ها رو به دریا است. شما با رزرو آنلاین این هتل می‌توانید علاوه بر استفاده از امکانات هتل، در کمترین زمان ممکن خود را به جاذبه‌ها و مراکز مهم شهر برسانید. همچنین هتل گرند دنیز 30 اتاق مجهز را با بهترین وسایل آماده کرده تا لذت اقامت را برایتان چند برابر کند. 
هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا (Crystal Centro Resort) یک هتل پنج ستاره در منطقه لارا آنتالیا در کشور ترکیه است . نزدیک ترین مرکز خرید به هتل کریستال سنترو لارا آنتالیا کوندو بازار آنتالیا است و این هتل با آبشار دودن آنتالیا 10٫0 کیلومتر فاصله دارد.
هتل مرکور بومونتی استانبول (Mercure Istanbul Bomonti) یک هتل پنج ستاره در منطقه عثمان بی استانبول در کشور ترکیه است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل پنج ستاره مرکور بومونتی استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق تورهای لحظه آخری قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل مرکور بومونتی استانبول مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی است و این هتل با مرکز انگشت نگاری وک سفارت کانادا در استانبول  2.0 km فاصله دارد. 

Shadi House شادی هوس

  3 ستاره
هتل شادی هاوس استانبول (Shadi House istanbul) یک هتل سه ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل دو ستاره شادی هاوس استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق سایت لحظه آخری قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل شادی هاوس استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 0.7 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل شادی هاوس استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به راحتی (5.86 از 10) و کمترین امتیاز این هتل وای فای رایگان (4.23 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (4.99 از 10) می باشد.

09309871159