شماره تماس 09309871159

هتل های هند

هتل های هند
هتل های هند
هتل های ارزان قیمت بمبئی و دهلی هند به عنوان کشوری دارای مذاهب مختلف و چند منطقه ای، صحنه های دیدنی بینهایت متفاوتی را برای توریستها به نمایش میگذارد. لحظه آخری در این مطلب، لیستی از 10 هتل ارزان قیمت در هند را ارائه می دهد. محبوب ترین محل های مقرون به صرفه در این کشور شگفت انگیز براساس تعداد رزروهای توریست ها، بصورت دقیق و درست مشخص شده اند. لیست بهترین هتل های ارزان قیمت هند که در زیر آمده اند به شما این فرصت را می دهند تا دومین کشور پرجمعیت دنیا را(که به زودی به اولین تبدیل می شود) ببینید. قیمت یک شب اقامت همه این هتل ها، 100 دلار آمریکاست که به شما اجازه صرفه جویی (پس انداز پولتان) را می دهد تا کاملا از شگفتی های فرهنگی و معماری شبه قاره هند لذت ببرید .  
هتل های دهلی دهلی شهری بزرگ و تاریخی در هند می باشد که از نظر وسعت، دومین شهر هند محسوب می گردد و دهلی نو که پایتخت کشور هند می باشد، نیز بخشی از این شهر به شمار می آید. هتل های دهلی هند در بخش های مختلف شهر دهلی واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های دهلی هند متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور هند در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های هند نیز افزوده شد.  
هتل های جیپور جیپور شهری تاریخی و زیبا در هند می باشد که در شمال غربی کشور هند واقع گردیده است. هتل های جیپور هند در بخش های مختلف شهر جیپور هند واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های جیپور هند متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور هند در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های هند نیز افزوده شد.  
هتل های آگرا آگرا شهری زیبا و بزرگ در هند می باشد که از نظر وسعت، سومین شهر هند محسوب می گردد و جزو شهرهای پرطرفدار هند به شمار می آید. هتل های آگرا هند در بخش های مختلف شهر آگرا واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های آگرا هند متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور هند در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های هند نیز افزوده شد.  
هتل های بمبئی بمبئی شهری بندری و بزرگ در هند می باشد که از نظر وسعت، جزو 4 شهر بزرگ هند محسوب می گردد و سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. هتل های بمبئی هند در بخش های مختلف شهر بمبئی واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های بمبئی هند متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور هند در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های هند نیز افزوده شد.  
بهترین هتل های دهلی نو این لیست مربوط به 10 هتلی است که مسافران بیشتر از بقیه در دهلی نو آنها را انتخاب می کنند و این لیست به کسانی که برای انتخاب مکان اقامت شان در سفر بعدی دچار مشکل شده اند، کمک می کند. واقعیت این است که هتل ها در دهلی نو دقیقاً مثل خود کلان شهر چند وجهی اش هستند. بنابراین چرا نباید به نصیحت مسافرانی که از قبل از ما آنجا بودند، اعتماد کنیم؟  

09309871159