شماره تماس 09309871159
توضیحات تکمیلی



هتل آیدینبی کوئینز پالاس

 اگر می خواهید اوقات خوشی را در تور لحظه آخری آنتالیا سپری کنید، توصیه می کنیم که حتما هتل خوبی را برای اقامت برگزینید. هتل محل اقامت نقش خیلی مهمی در تعیین کیفیت تور شما دارد و به راحتی می تواند باعث لذت‌بخش‌تر شدن یا تلخ شدن تجربه سفر شما شود.
تورهای لحظه آخری ترکیه امکان اقامت در انواع هتل های ترکیه را در اختیار شما قرار می دهند. از هتل های 3 ستاره گرفته تا 5 ستاره، همگی در تورهای ترکیه لحظه آخری در دسترس شما قرار دارند. در نهایت تصمیم با شماست که با توجه به بودجه یا دلیل سفر خود، یکی از این هتل ها را انتخاب کنید.
اگر قصدتان از سفر به ترکیه گذراندن اوقاتی خوش و به یادماندنی‌ست و می خواهید بیشترین لذت را از زمان حضور خود در ترکیه ببرید، شهر آنتالیا یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. آنتالیا بهشت گردشگران است. در این شهر زنده که نفس کشیدنش را می توانید با چشم خود ببینید، انواع امکانات تفریحی که نظر هر گردشگری را به خود جلب می کند مشاهده خواهید کرد.
تور لحظه آخری آنتالیا می تواند هتل های بسیار مختلفی را در این شهر برای شما رزرو کند. هتل های آنتالیا تنوع بالایی داشته و البته شمارشان هم زیاد است. یکی از بهترین هتل های لحظه آخری آنتالیا، هتل آیدینبی کوئینز پالاس است.


در ادامه قصد داریم بیشتر در مورد امکانات و ویژگی های هتل 5 ستاره آیدینبی کوئینز پالاس با شما صحبت کنیم. با لحظه آخری همراه باشید.

 معرفی هتل آیدینبی کوئینز پالاس

هتل فوق العاده زیبای آیدینبی کوئینز پالاس اند اسپا در منطقه بِلِک شهر آنتالیا قرار گرفته است. آیدینبی کوئینز پالاس یکی از جذاب ترین و البته محبوب ترین هتل های لحظه آخری آنتالیاست که فاصله بسیار مناسبی تا جاذبه های گردشگری این شهر دارد.
آیدینبی کوئینز پالاس تنها 19 کیلومتر از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد و رفت و آمد به آن از طریق شاتل های فرودگاهی انجام می شود. جذابیت های این هتل به قدری زیاد است که خیلی از گردشگران ترجیح می دهند بیشتر زمان حضور خود در تور لحظه آخری آنتالیا را داخل هتل سپری کنند.
امکانات این هتل آنقدر متنوع است که می تواند چندین روز اسباب تفریح و سرگرمی شما داخل محوطه خود هتل را فراهم کند. مرکز سلامتی، استخر روباز، اسپا، سالن بدنسازی و غیره تنها گوشه ای از خدمات هتل لوکس آیدینبی کوئینز پالاس هستند.


امکانات عمومی هتل آیدین بی کوئینز پالاس

هتل لحظه آخری آیدینبی کوئینز پالاس از زمان پیاده شدن در فرودگاه امکانات بی حد خود را به رخ شما می کشد. ترانسفر فرودگاهی و پذیرش 24 ساعته اولین چیزهایی هستند که چشم شما را خواهند گرفت. این هتل بین المللی میزبان گردشگرانی از سراسر جهان بوده و به خاطر معماری لوکس و زیبا و سالن های همایش بزرگ، هر ساله میزبان تعداد زیادی از کنفرانس های بین المللی‌ست.
از وقتی وارد  هتل آیدینبی کوئینز پالاس می شوید از خدمات اینترنت وای‌فای رایگان و پرسرعت در تمامی نقاط هتل بهره مند خواهید شد. آیدینبی کوئینز پالاس یک پارکینگ اختصاصی هم برای آن دسته از گردشگرانی دارد که با ماشین شخصی خود وارد هتل شده اند.
در لابی هتل لحظه آخری آیدینبی کوئینز پالاس نیز امکانات متنوعی در دسترس شما خواهد بود. سالن های آرایشی، مغازه های سوغات فروشی، یک صرافی کوچک برای تبدیل واحدهای ارزی و البته سالن انتظاری مجلل از جمله آنها هستند.
خدمات نظافتی در هتل Aydinbey Queen’s Palace با بالاترین کیفیت ارائه می شوند. شما همچنین می توانید با پرداخت اندکی هزینه اضافی از خدماتی مانند خشکشویی، لباسشویی و اتوشویی هم بهره مند شوید.
کارکنان هتل آیدینبی کوئینز پالاس به زبان های انگلیسی، آلمانی و ترکی استانبولی تسلط کامل دارند و می توانند به خوبی با شما ارتباط برقرار کرده و پاسخگوی سوالتتان باشند.


اتاق های Aydinbey Queen’s Palace 

قصر آیدینبی کوئینز در مجموع دارای 360 اتاق است که در 5 طبقه تقسیم شده اند. از این بین 323 اتاق از نوع استاندارد بوده و 37 اتاق هم سوئیت های بزرگ خانوادگی هستند.
در تمامی اتاق های هتل لحظه آخری آیدینبی کوئینز پالاس امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، یخچال، مینی بار، گاو صندوق و کتری برقی وجود دارد. تمامی اتاق ها نیز دارای سرویس های بهداشتی مجهز هستند. در حمام اتاق های هتل لحظه آخری آیدینبی کوئینز پالاس می توانید امکاناتی نظیر توالت فرنگی، دوش، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار و دمپایی را مشاهده کنید.
اتاق های هتل Aydinbey Queen’s Palace به صورت روزانه نظافت می شوند و محیطی پاکیزه و مرتب دارند.
البته دقت داشته باشید که استعمال سیگار و دخانیات داخل اتاق های هتل ممنوع است، اما آیدینبی کوئینز پالاس اتاق های سیگار ویژه ای را برای این منظور تعبیه کرده است.


امکانات تفریحی هتل آیدین بی کوئینز پالاس

در هنگام اقامت در هتل آیدینبی کوئینز پالاس طی تور لحظه آخری آنتالیا، می توانید از امکانات تفریحی متنوعی هم بهره ببرید. از جمله جالب توجه ترین امکانات تفریحی هتل لحظه آخری آیدینبی کوئینز پالاس می توان به استخر شنای روباز و سرپوشیده، مرکز تفریح و سرگرمی، اتاق بیلیارد، میز تنیس و البته ساحل اختصاصی به همراه خدمات اسپا اشاره کرد.
استفاده از تمامی خدمات تفریحی هتل برای مسافرین رایگان است. از جمله دیگر خدمات تفریحی و سرگرمی هتل  Aydinbey Queen’s Palace می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    سالن های بدنسازی
•    فضای اختصاصی برای ریلکسیشن، یوگا و استراحت
•    چتر و صندلی آفتابگیر برای استراحت در ساحل اختصاصی
•    سرسره های آبی
•    سونا
•    مراکز نگهداری از کودکان (مهد کودک)


رستوران های هتل Aydinbey Queen’s Palace

صبحانه های هتل آیدینبی کوئینز پالاس به صورت بوفه ای سرو شده و کاملا رایگان هستند. این هتل لحظه آخری دارای یک رستوران مجلل و بزرگ به نام ANA است که انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را در تمامی وعده های روز سرو می کند.
همچنین یک کافی شاپ اختصاصی نیز در محوطه هتل قرار دارد.
فاصله هتل آیدین بی کوئينز پالاس تا مراکز دیدنی
فاصله هتل لحظه آخری آیدینبی کوئینز پالاس تا مراکز دیدنی شهر آنتالیا به صورت زیر است:
•    تا پارک سرزمین افسانه ای: 1 کیلومتر
•    تا دروازه هادریانوس: 20 کیلومتر
•    تا پارک آبی آکوالند و دلفین لند آنتالیا: 42.2 کیلومتر
•    تا آکواریوم آنتالیا: 42.6 کیلومتر
•    تا موزه آنتالیا: 43.2 کیلومتر
•    تا باغ وحش آنتالیا: 46.9 کیلومتر

حرف آخر

هتل Aydinbey Queen’s Palace یکی از بهترین اقامتگاه های تور لحظه آخری شهر آنتالیای ترکیه است که می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما رقم بزند. امکانات رفاهی و تفریحی درجه یک در کنار معماری زیبا و فضایی لوکس و جذاب باعث شده تا میانگین نمرات این هتل بسیار بالا باشد.
اگر می خواهید اقامت در یکی از بهترین هتل های آنتالیا را تجربه کنید، لحظه آخری هتل آیدینبی کوئینز پالاس را به شما توصیه می کند.


 

لحظه آخری، دلت هوس سفر کرده؟ دنبال هتل، تور یا اقامتگاه هستی؟ دلت می خواد که بهترین قیمت رو لحظه آخری دریافت کنی و یه سفر هیجان انگیز داشته باشی؟ خب چرا دست دست میکنی و همه چیز رو به لحظات آخر واگذار کردی؟!
از همین امروز اقدام کن...
اطلاعات تمام این خدمات لحظه آخری در دست ماست! 
ما بهترین تورهای لحظه آخری رو ارائه میکنیم!
میخوای بیشتر بدونی؟ حتما تماس بگیر:
91031880- 021
09309871159
ایجاد شده با ♥ توسط تیم تور لحظه آخری کیش
توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159