شماره تماس 09309871159

هتل های ترابزون

هتل های ترابزون
هتل های ترابزون
هتل آندلس سوئیت ترابزون ( هتل چهار ستاره ) - هتل آندالوس سوئیت با تهویه‌ی مطبوع در ترابزون خدمات ارائه می‌دهد. پارکینگ خصوصی رایگان در محل موجود است. تمام واحدها دارای یک تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای می‌باشند. در برخی از واحدهای یک صندلی و یا ناهار خوری وجود دارد. یک آشپزخانه با یخچال و فریزر نیز وجود دارد. ملافه در دسترس است. تمیز کردن روزانه نیز ارائه می‌شود. صبحانه ترکی هر صبح در هتل آندالوس ارائه می‌شود. این ملک تورهای روزانه را به مناطق محبوب مانند دریاچه اوزگل ، کوه سوملا و گرجستان در صورت درخواست ارائه می‌دهد.
هتل آندالوس سوئیت ترابزون (Andalouse Suite Hotel) یکی از هتل های ترابزون است که جزو هتل های مدرن و با کیفیت ترابزون به حساب می آید. چنانچه در تور ترابزون به دنبال رزرو هتل آندالوس سوئیت ترابزون هستید، با ما در ارتباط باشید.
هتل سوقوت (سوگوت) پارک ترابزون (Sogut Park Hotel) یکی از هتل های ترابزون است که جزو هتل های مدرن و با کیفیت ترابزون به حساب می آید. چنانچه در تور ترابزون به دنبال رزرو هتل سوقوت ترابزون هستید، با ما در ارتباط باشید.
هتل آلیا سوئیت (Alya Suite) هتل آپارتمانی جدید و نوساز است که در شهر ترابزون ترکیه واقع شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این هتل ترابزون را بطور کامل معرفی نماییم.  
هتل اوستا پارک (Usta Park) هتلی 4 ستاره است که در شهر ترابزون ترکیه واقع شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه این هتل خوب و معروف ترابزون را به شما معرفی کنیم.  
هتل گرند وسلات (Grand Vuslat) یکی از بهترین هتل های ترابزون است که در مرکز شهر ترابزون ترکیه واقع شده است و یکی از پرطرفدارترین هتل های این شهر نیز به حساب می آید. با ما همراه باشید تا در ادامه این هتل را به شما معرفی کنیم.  

09309871159