شماره تماس 09309871159

هتل های سنگاپور

هتل های سنگاپور
هتل های سنگاپور
هتل کنراد سنتنیال هتل 5 ستاره کنراد سنتنیال سنگاپور یکی از لوکس ترین هتل های سنگاپور است که در منطقه مارینا بی (Marina Bay)، واقع شده است. هتل کنراد سنتنیال هتلی لوکس و شیک است که امکانات بسیار زیادی هم برای مهمانانش فراهم می کند. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل کنکورد هتل 4 ستاره کنکورد سنگاپور یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در آن می توانید محیط بسیار راحت و مهمان نوازی صمیمانه ای را تجربه کنید. هتل کنکورد از هتل های مجهز و تمیز در سنگاپور است که دارای امکانات متعدد و متنوعی می باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل گرند حیات هتل 5 ستاره گرند حیات سنگاپور یکی از لوکس ترین و شیک ترین هتل های سنگاپور است که در در امتداد خیابان اسکات واقع شده است. هتل گرند حیات هتلی با امکانات بسیار زیاد و متنوع می باشد. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل هیلتون هتل 5 ستاره هیلتون سنگاپور که زیر مجموعه هتل های زنجیره ای هیلتون می باشد، یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور است که در خیابان معروف تجاری ارچارد سنگاپور واقع شده است. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل پن پسفیک ارچارد هتل 5 ستاره پن پسفیک ارچارد سنگاپور یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور است که در قلب مرکز خرید و تجاری سنگاپور؛ یعنی خیابان ارچارد واقع شده است. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل رویال ات کوئینز هتل 4 ستاره رویال ات کوئینز سنگاپور یکی از هتل های سنگاپور است که محیطی شیک و امکاناتی قابل قبول دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل پن پسفیک هتل 5 ستاره پن پسفیک سنگاپور یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های سنگاپور است که در بخش ورودی منطقه تجاری سنگاپور واقع شده است و مستقیما به مرکز خرید مارینا اسکوار و مرکز همایش های سان تک سنگاپور، متصل می شود. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل فوراما ریور فرانت هتل 4 ستاره فوراما ریور فرانت سنگاپور یکی از هتل های سنگاپور است که بسیار بزرگ و وسیع است و در بین محله رنگارنگ چینی ها و خیابان معروف ارچارد سنگاپور واقع شده است. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این هتل بپردازیم.  
هتل شرایتون تاورز هتل 5 ستاره شرایتون تاورز سنگاپور یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده است. هتل شرایتون تاورز در نزدیکی ایستگاه مترو قرار دارد که از طریق آن می توان به نقاط مختلف شهر سفر کرد. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 20 دقیقه ای از هتل شرایتون تاورز قرار گرفته است.  
هتل شانگری لا هتل 5 ستاره شانگری لا سنگاپور یکی از بهترین هتل های سنگاپور است که در فاصله 7 دقیقه ای از خیابان تجاری معروف ارچارد واقع شده است. فرودگاه بین المللی چانگی سنگاپور هم در فاصله حدودا 30 دقیقه ای از هتل شانگری لا قرار گرفته است.  

09309871159