شماره تماس 09309871159

هتل های پکن

هتل های پکن
هتل های پکن
هتل Wanda Realm Beijing یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر پکن، واقع در کشور چین است. این هتل 312 اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اسپا، ماساژ، سونا، خدمات اتاق VIP، وای‌‌فای رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای آسیایی و آمریکایی سرو می‌شود. هتل تا فرودگاه بین‌المللی پکن 36.4 کیلومتر، تا میدان تیانانمن 14.4 کیلومتر، تا شهر ممنوعه 13.9 کیلومتر و تا کاخ تابستانی 11.2 کیلومتر فاصله دارد. اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شودکه شما میتوانید از طریق سایت لحظه آخری برای رزرو و تور پکن و اقامت در این هتل اقدام نمایید. 
پکن بعنوان پایتخت کشور چین، از توریست پذیرترین شهرهای این کشور به شمار می آید و دارای هتلهای بسیار متعدد و البته متنوع (از نظر خدمات) می باشد. سایت تور لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای پکن چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.  
هتل های پکن پکن شهری پرجمعیت و شلوغ در چین می باشد که دومین شهر پرجمعیت چین محسوب می گردد و پایتخت کشور چین می باشد. هتل های پکن چین در بخش های مختلف شهر پکن واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های پکن چین متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور چین در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های چین نیز افزوده شد. چنانچه به دنبال رزرو هتل های چین و به خصوص رزرو هتل های پکن چین هستید، با ما در ارتباط باشید.  

09309871159