شماره تماس 09309871159

هتل های چین

هتل های چین
هتل های چین
هتل Wanda Realm Beijing یک هتل پنج ستاره لوکس در شهر پکن، واقع در کشور چین است. این هتل 312 اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به اسپا، ماساژ، سونا، خدمات اتاق VIP، وای‌‌فای رایگان و پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. در رستوران هتل نیز انواع غذاهای آسیایی و آمریکایی سرو می‌شود. هتل تا فرودگاه بین‌المللی پکن 36.4 کیلومتر، تا میدان تیانانمن 14.4 کیلومتر، تا شهر ممنوعه 13.9 کیلومتر و تا کاخ تابستانی 11.2 کیلومتر فاصله دارد. اقامت در این هتل به زوج‌ها پیشنهاد می‌شودکه شما میتوانید از طریق سایت لحظه آخری برای رزرو و تور پکن و اقامت در این هتل اقدام نمایید. 
هتلهای شانگهای چین بعنوان یکی از پرطرفدارترین شهرهای چین بسیار متعدد و متنوع می باشند چراکه بواسطه جاذبه های گردشگری و دیدنی این شهر و همینطور نمیشگاه های تجاری و فرصت های افتصادی زیادش سالانه گردشگران و صنعتگران زیادی را بسوی خود می کشاند. لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای شانگهای چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.  
پکن بعنوان پایتخت کشور چین، از توریست پذیرترین شهرهای این کشور به شمار می آید و دارای هتلهای بسیار متعدد و البته متنوع (از نظر خدمات) می باشد. سایت تور لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای پکن چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.  
گوانجو چین بواسطه مسافران زیادی که دارد هتلهای مختلفی را دارا می باشد که خدمات متنوعی به مهمانان خود ارائه می دهند. اما اینکه کدام هتلها خدمات بهتری می دهند و مهمتر از همه اینکه نظر مهمانانی که در این هتلها اقامت داشته اند چگونه است، سوالی بود که بر اساس آن این مقاله تهیه گردید. لحظه آخری در این مطلب 10 تا بهترین هتلهای گوانجو چین را معرفی کرده است؛ پس با ما همراه باشید.  
هتل های شانگهای شانگهای شهری پرجمعیت و بزرگ در چین می باشد که بزرگ ترین شهر چین و دومین شهر بزرگ دنیا محسوب می گردد. با توجه به وسعت شهر شانگهای، هتل های شانگهای چین در بخش های مختلف شهر شانگهای واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های شانگهای چین متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور چین در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های چین نیز افزوده شد. چنانچه به دنبال رزرو هتل های چین و به خصوص رزرو هتل های شانگهای چین هستید، با ما در ارتباط باشید.  
هتل های گوانجو گوانجو شهری بزرگ و زیبا در جنوب چین می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود می کشاند. هتل های گوانجو چین در بخش های مختلف شهر گوانجو واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های گوانجو چین متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور چین در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های چین نیز افزوده شد. چنانچه به دنبال رزرو هتل های چین و به خصوص رزرو هتل های گوانجو چین هستید، با ما در ارتباط باشید.  
هتل های پکن پکن شهری پرجمعیت و شلوغ در چین می باشد که دومین شهر پرجمعیت چین محسوب می گردد و پایتخت کشور چین می باشد. هتل های پکن چین در بخش های مختلف شهر پکن واقع شده اند و با توجه به منطقه ای که هتل در آن واقع شده و همچنین امکانات هتل، قیمت هتل های پکن چین متغیر می باشند. با توجه به افزایش اسقبال از تور چین در سالهای اخیر، بر تعداد هتل های چین نیز افزوده شد. چنانچه به دنبال رزرو هتل های چین و به خصوص رزرو هتل های پکن چین هستید، با ما در ارتباط باشید.  

09309871159