شماره تماس 09309871159

ایروان، منطقه نرکی آیگینر Norki Ayginer

3
توضیحات تکمیلی



هتل رجینه ارمنستان (Regineh Hotel) یکی از هتل های ارمنستان است که جزو هتل های باکیفیت و زیبای ارمنستان به حساب می آید. چنانچه در تور ارمنستان به دنبال رزرو هتل رجینه ایروان هستید، با ما در ارتباط باشید.
 

هتل رجینه ارمنستان | معرفی

هتل 3 ستاره رجینه ارمنستان  یکی از هتل های با کیفیت ارمنستان است که از سال 2011 پذیرای مهمانان می باشد و دارای اتاق هایی مجهز به امکانات رفاهی با بالکن در بعضی از اتاق ها و مهمانان می توانند در تراس بیرونی هتل، بنشینند و روزنامه ای که رایگان در اختیارشان قرار می گیرد را مطالعه نمایند؛ یا اگر هوا خوب است در استخر روباز هتل شنا کنند و تمدد اعصاب نمایند. در لابی هتل که کف آن با سنگ مرمر پوشیده شده هم یک پیانوی بزرگ قرار دارد و انواع خدمات ماساژ و اسپا ارائه می شود.
هتل رجینه ایروان دارای موقعیت مکانی عالی و دسترسی مناسب در شهر ایروان است و از مکان های معروف اطراف هتل می توان به مسجد زیبای آبی هم در 800 متری هتل و همچنین گالری ملی هنر و خانه اپرای ایروان در 5 کیلومتری هتل اشاره کرد. همچنین هتل در فاصله 1.7 کیلومتری موزه ی تاریخ ایروان، در فاصله 1.8 کیلومتری باغ وحش ایروان، در فاصله حدود 1.2 کیلومتری کلیسای کاتوقایک و پارک پاپلاوک و فاصله 1.3 کیلومتری شهربازی زازالند  قرار دارد. 
هتل رجینه در ایروان دارای رستورانی با لوسترهای زیبا و باشکوه به نام کوئین رجینه دارد که گلچینی از غذاهای اروپایی و غذاهای مخصوص منطقه ایروان را سرو می کند. در هتل رجینه هر روز صبح، صبحانه هم  به شکل بوفه سرو می شود.با انواع غذاهای خوشمزه بین المللی و ارمنی و بار است. همچنین صبحانه ای متنوع و قاره ای با مواد اولیه با کیفیت به صورت بوفه سرو می شود.
 

فاصله هتل رجینه ارمنستان تا فرودگاه

هتل رجینه ایروان در فاصله حدود 12 کیلومتری (حدود 20 دقیقه) از فرودگاه بین المللی زوارتنوتس قرار دارد.

 

اتاق های رجینه ارمنستان

هتل رجینه دارای 104 واحد اقامتی مختلف شامل انواع اتاق ها و سوئیت ها است که دارای امکاناتی نظیر تلویزیون کابلی، تراس با چشم انداز در برخی اتاق ها، در همه اتاق های هتل منظره زیبایی از کوه آرارات و طبیعت اطراف آن را می توانید ببینید، فرش، اینترنت در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، گرمایش و سرمایش، یخچال، مبلمان، میز کار، حمام، گاوصندوق، تلفن، کتری برقی، سشوار، روم سرویس 24 ساعته، مینی بار (رایگان)، لوازم بهداشتی استحمام و ... وجود دارند.
 

امکانات هتل رجینه ارمنستان

هتل رجینه دارای امکاناتی نظیر دارای امکاناتی نظیر رستوران، کافی شاپ، بار، آسانسور، گاو صندوق، استخر روباز، باغ، خدمات ماساژ، مرکز بدنسازی، لاندری (خشکشویی)، اینترنت پرسرعت در هتل، سرو غذا در اتاق، پذیرش 24 ساعته، ترنسفر رفت و برگشت، خدمات تبدیل ارز، صندوق امانات، فروشگاه، چتر آفتاب، اتاق جلسات، پارکینگ، امکان اجاره خودرو، خدمات معلولین، بیلیارد، دستگاه ATM و سرویس اتاق 24 ساعته می باشد.
 

قیمت هتل رجینه ارمنستان

قیمت رزرو هتل رجینه ارمنستان بسته به اینکه کدام نوع اتاق این هتل برای اقامت انتخاب شود، متغیر است. معمولا رزرو هتل بصورت تور (بصورت پروازی یا زمینی) و از طریق آژانس های مسافرتی بدلیل اینکه آژانس ها پرواز را چارتر (در سفر زمینی بصورت گروهی اتوبوس می گیرند) و هتل را گارانتی می کنند، مناسب تر خواهد بود.
 

آدرس هتل رجینه ارمنستان

هتل رجینه ارمنستان در ایروان، خیابان نرکی آیگینر (Norki Ayginer) واقع شده است.

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
104 اتاق
شماره تماس
02128424462
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159