شماره تماس 09309871159
توضیحات تکمیلی



 هتل کلاب ماروی

شما می توانید بارها به ترکیه سفر کرده و هربار ماجراجویی متفاوتی را تجربه کنید. خیلی ها برای خرید و بازارگردی به ترکیه سفر می کنند، خیلی ها برای دیدن جاذبه‌های گردشگری تاریخی، خیلی ها برای شرکت در کنسرت و گشت و گذار در شهر و البته خیلی ها برای تجربه یک سفر ساحلی مدیترانه ای.
جزیره کوشی آداسی در نوار ساحلی منظه اژه یکی از مناطق گردشگری خاص و ویژه ترکیه است. این جزیره زیبا با آب و هوای مدیترانه ای، از جمله جاذبه هایی است که گردشگران را از شهرهای ازمیر، افس، مریم آنا، ملیت، دیدیم پاموک، کاله، مارماریس و بدروم به خود جلب می کند.  
اولین عنصری که می تواند تعیین کننده کیفیت سفر شما به کوش آداسی باشد، هتل محل اقامت شماست. همه می دانیم اگر هتلی که در آن سکونت داریم جای جالبی نباشد، نیمی از سفر را هدر داده ایم. بعضی از هتل ها آنقدر جذاب هستند که برخی مسافران کل سفر خود را داخل هتل سپری می کنند!
چیزی که در کوشی آداسی زیاد پیدا می کنید هتل است. از هتل های لحظه آخری 2 ستاره گرفته تا 5 ستاره. اما کدامیک از این هتل ها می توانند به معنای واقعی کلمه ارزش اقامت چند روزه شما را داشته باشند؟
در این مطلب قصد داریم در مورد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره کوشی آداسی با شما صحبت کنیم. هتلی که اقامت کردن در آن می تواند تجربه متفاوتی از سفر به ترکیه را برای شما رقم بزند. با لحظه آخری همراه باشید.

معرفی هتل کلاب ماروی

اولین چیزی که باید در مورد این هتل بدانید، این است که کلاب ماروی یک هتل ساحلی است. این شاید جذاب ترین خصیصه این هتل لحظه آخری باشد، اما مسلما تنها ویژگی آن نیست. کلاب ماروی یک هتل پنج ستاره است که با یک دکوراسیون داخلی مدرن و فوق العاده زیبا ساخته شده. دکوراسیونی که واقعا نگاه گردشگران دنیا‌ دیده را هم به خود جلب می کند!
این هتل لحظه آخری در منطقه اوزدره قرار گرفته و تا مرکز شهر 35 کیلومتر فاصله دارد. اگر بخواهید از فرودگاه عدنان ازمیر نیز به این هتل دسترسی داشته باشید، باید 50 کیلومتر مسافت طی کنید. هرچند تورهای لحظه آخری خدمات ترانسفر یا رفت  و آمد به هتل را برای شما انجام می دهند.
اگر دوست دارید هر روز خود را با چشم انداز دریای مدیترانه آغاز کنید و تمام روز خود را با تفریحات آبی یا ساحلی هیجان انگیز سپری کنید، بهتر است همین لحظه آخری اتاقی در هتل کلاب ماروی رزرو کنید. ساحل اختصاصی، چندین استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان و چندین امکانات دیگر در کلاب ماروی انتظار گردشگران خارجی را می کشند.
میانگین امتیازات این هتل همواره 10 از 10 بوده است!

امکانات عمومی هتل کلاب ماروی

در لابی هتل پنج ستاره کلاب ماروی امکانات بی نظیری را شاهد خواهید بود. پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان و باجه صرافی جهت تبدیل ارز کمترین آنها هستند.
مسافران لحظه آخری کلاب ماروی می توانند با پرداخت هزینه اضافه از خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتوشویی هم بهره مند شوند.  در این هتل یک مرکز تجاری هم قرار گرفته تا مسافرانی که با نیت تجارت و بیزینس به کوشی آداسی سفر کرده اند بتوانند راحت باشند.
سالن همایشات مجهز و لوکس این هتل پنج ستاره لحظه آخری همچنین میزبان جلسات و کنفرانس های مختلفی است که سالیانه در کلاب ماروی برگزار می شوند.  پرسنل کلاب ماروی می توانند به زبان های انگلیسی، آلمانی و البته ترکی استانبولی در خدمت شما باشند. از دیگر امکانات عمومی هتل لحظه آخری کلاب ماروی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    پارکینگ رایگان برای مسافرانی که با خودرو شخصی خود به هتل آمده اند
•    وای فای رایگان در تمامی نقاط هتل
•    امکانات رفاهی مناسب مخصوص مسافرانی که ناتوانی یا مشکلات جسمانی دارند
•    وجود مغازه سوغاتی فروشی و سالن های آرایشی در لابی هتل
•    امکان کرایه ماشین شخصی از لابی هتل
دقت داشته باشید که بردن حیوانات خانگی به هتل لحظه آخری کلاب ماروی ممنوع است.

اتاق های CLUB MARVY

هتل لحظه آخری کلاب ماروی در مجوع دارای 434 اتاق بوده که در 4 طبقه مجزا قرار گرفته اند. اتاق های این هتل عبارتند از:
•    193 اتاق کامفورت 20 متری
•    119 اتاق خانوادگی 32 متری
•    108 اتاق سوپریور 32 متری
•    14 جونیور سوئیت 48 متری
تمامی اتاق های این هتل لحظه آخری دارای امکاناتی از جمله حمام اختصاصی، بالکن، تهویه مطبوع، گاوصندوق، کمد لباس، تلویزیون ماهواره ای، مینی بار و غیره هستند. بعضی از این اتاق ها چشم انداز رو به دریا و بعضی دیگر چشم انداز رو به باغ دارند. تمامی اتاق های هتل کلاب ماروی لحظه آخری با شیک ترین و لوکس ترین لوازم و وسایل ممکن چیدمان شده اند و مرتبا نظافت می شوند.
حمام های اختصاصی هرکدام از این اتاق ها دارای یک سرویس بهداشتی کامل شامل دوش، توالت فرنگی، سشوار، دمپایی، حوله و شوینده های مختلف است.

امکانات تفریحی هتل CLUB MARVY

هتل لحظه آخری کلاب ماروی امکانات تفریحی بسیار خوب و متنوعی را در اختیار مسافران قرار داده است. از جمله امکانات تفریحی این هتل لحظه آخری می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:
•    ماساژ تراپی در مرکز اسپا
•    برخورداری از چندین استخر 
•    پارک های آبی
•    برخورداری از یک باغ مدیترانه ای زیبا
•    امکانات لازم برای آفتاب گرفتن در ساحل اختصاصی هتل
•    پخش موسیقی زنده
•    گالری های هنری
•    باشگاه ها و کلاس های ورزشی مانند ایروبیک، یوگا، بدنسازی و غیره
•    کلاب های شبانه
•    زمین های تنیس، مینی گلف، زمین بازی کودکان و غیره
•    نگهداری از کودکان (با پرداخت هزینه اضافه)

رستوران های هتل کلاب ماروی

این هتل پنج ستاره لحظه آخری دارای 6 رستوران سرپوشیده و روباز مختلف است. تنوع این رستوران ها باعث شده تا بتوانید هر غذایی را که فکرش را می کنید در کلاب ماروی پیدا کنید. این رستوران ها تمام وعده های غذایی را به شما پیشکش می کنند. شما می توانید صبحانه را در هتل کلاب ماروی به صورت سلف سرویس نوش جان کنید.  
علاوه بر رستوران ها، کافی شاپ ها و بارهای مخنلفی در محوطه این هتل قرار گرفته اند.

فاصله تا مراکز دیدنی

فاصله هتل ساحلی کلاب ماروی تا مراکز دیدنی و جاذبه های گردشگری کوشی آداسی به صورت زیر است :
•    تا شهر باستانی افسوس : 29.3 کیلومتر
•    تا پارک آبی آدالند کوشی آداسی : 31.6 کیلومتر
•    تا خانه مریم مقدس : 37.1 کیلومتر
•    تا جزیره کبوتر : 41.6 کیلومتر
•    تا قلعه کوشی آداسی : 41.5 کیلومتر

حرف آخر

هتل لحظه آخری کلاب ماروی به قدری فول امکانات و جذاب است که خیلی از افراد صرفا به قصد اقامت چند روزه و رویایی در این هتل به کوشی آداسی یا کلا ترکیه سفر می کنند. امکانات این هتل به قدری زیاد است که می تواند در تمام طول سفر شما را به خود مشغول کرده و تجربه ای به یادماندنی برایتان رقم بزند.

لحظه آخری، دلت هوس سفر کرده؟ دنبال هتل، تور یا اقامتگاه هستی؟ دلت می خواد که بهترین قیمت رو لحظه آخری دریافت کنی و یه سفر هیجان انگیز داشته باشی؟ خب چرا دست دست میکنی و همه چیز رو به لحظات آخر واگذار کردی؟!
از همین امروز اقدام کن...
اطلاعات تمام این خدمات لحظه آخری در دست ماست! 
ما بهترین تورهای لحظه آخری رو ارائه میکنیم!
میخوای بیشتر بدونی؟ حتما تماس بگیر:
91031880- 021
09309871159
ایجاد شده با ♥ توسط تیم تور لحظه آخری کیش


 

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
موقعیت
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159