شماره تماس 09309871159

بهترین هتل های ایروان ارمنستان را بشناسید

توضیحات تکمیلی



هتل های ایروان ارمنستان دارای تنوع زیادی هستند؛ از هتل های 3 ستاره گرفته تا هتلهای 5 ستاره لوکس! لحظه آخری در این مقاله تعدادی از برترین هتلهای ایروان را معرفی نموده است که پیشنهاد می شود، دنبال نمایید.

 

 

ارمنستان یکی از قدیمی ترین کشورهای دنیا است. در نتیجه مسافران بسیار زیادی از سرتاسر دنیا هر سال راهی این کشور می شوند تا شاهد شگفتی های تاریخی و همچنین پیشرفت های ارمنستان باشند. به خاطر کوچک بودن ارمنستان اکثر توریست ها ترجیح می دهند اقامت شان در ایروان باشد و سفرهای کوتاه به شهرها و مناطق اطراف داشته باشند. در اینجا قصد داریم لیستی از بهترین هتل های ایروان را برای اقامت در پایتخت ارمنستان، معرفی نماییم.

 

هتل حیات پالاس ایروان | Hyatt Place Yerevan Hotel

هتل حیات یالاس ایروان از گزینه های عالی، تمیز و زیبا (با امکانات متعدد) برای اقامت در ارمنستان است. این هتل از موقعیت مکانی عالی هم برخوردار می باشد و در مرکز شهر ایروان واقع شده است. هتل حیات گزینه مورد علاقه تاجران و بازرگانان و علاقه مندان به کنفرانس ها است. هتل حیات پالاس از معماری جذاب و مدرنی برخوردار است و به طرز باورنکردنی راحت است. مهمانان هتل به باشگاه تناسب اندام، گزینه های متنوع برای خوردن غذا و کافه ها دسترسی داشته و می توانند از مزیت نزدیکی هتل به تعداد زیادی از رستوران ها و فروشگاههای ایروان به خوبی استفاده نمایند.

بیشتر بدانید: هتل حیات پالاس در ایروان+عکس

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

 

هتل دابل تری بای هیلتون ایروان | Double Tree By Hilton Yerevan Hotel

هتل دابل تری بای هیلتون یکی دیگر از هتل های خوب ایروان است که در نزدیکی میدان جمهوری (Republic Squar) واقع شده است. این هتل از امکانات بسیار خوبی مثل اسپا و باشگاه بدنسازی، تناسب اندام و سونا برخوردار است که این امکانات باعث شده هتل تری بای هیلتون به مکانی بسیار ایده آل برای استراحت و تجدید قوا بعد از سپری کردن یک روز طولانی در شهر تبدیل شود. اتاق های هتل دابل تری هیلتون به خوبی مبلمان شده اند و قسمت نشیمن دارند. از اتاق های هتل می توانید منظره زیبایی کوه آرارات را ببینید. اتاق ها مینی بار مجانی همراه با دیگر اقلام ضروری مثل حوله حمام، دمپایی و سشوار دارند.

بیشتر بدانید: هتل دابل تری بای هیلتون در ایروان+عکس

هتل دابل تری بای هیلتون ایروان ارمنستان

 

هتل یوروپ ایروان | Europ Yerevan Hotel

هتل یوروپ یا هتل اروپا از هتل های برتر ایروان است که دقیقا در 500 متری کلیسای زیبای سورپ کریکور لوسوریچ واقع شده است. هتل اروپا اتاق هایی با دکور مدرن، مجهز به مینی بار، تلویزیون کابلی و دستگاه تهویه مطبوع دارد. هتل یوروپ، گزینه ای عالی برای کسانی است که دوست دارند در مرکز شهر باشند و به جاذبه های دیدنی شهر ایروان نزدیک باشند و همچنین تمایل به اقامت در مکانی آرامش بخش و ساکت را دارند.

هتل یوروپ در ایروان ارمنستان

 

هتل ماریوت ایروان | Marriott Yerevan Hotel

هتل ماریوت ایروان یکی دیگر از هتل های زیبای ایروان و از شعبات هتل های زنجیره ای "گروه ماریوت" است که دقیقا در مرکز میدان جمهوری قرار دارد. هتل ماریوت که محلی ها به آن هراپاراک (Hraparak) می گویند یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در ایروان است. هتل ماریوت به خاطر جذب گروه متنوعی از مهمان ها و توریست ها، کسانی که به سفر کاری آمده اند و حتی خانواده کارداشیان، از هتل های معروف ایروان است. در هتل ماریوت مهمان ها می توانند در پاسیو بنشینند و آنچه در ایروان در جریان است را تماشا کنند که شامل تماشای دست فروش هایی که انجیر و توت می فروشند، بچه های تازه متولد شده ای که در یک لیموزین تزئین شده دور میدان می گردند (یک رسم محلی که برای نوزادها اجرا می شود) و البته نمایش زیبای آبنمای میدان را که شب ها اجرا می شود، است.

بیشتر بدانید: هتل ماریوت در ایروان+عکس

هتل ماریوت ایروان ارمنستان

 

هتل پاریس ایروان | Paris Yerevan Hotel

پاریس هتل ایروان از هتل های بوتیک واقع در مرکز شهر ایروان است که یک محیط شیک و با کلاس دارد و از طراحی فرانسوی الهام گرفته است. در دکور لابی هتل پاریس، از رنگ های کرم و سفید و رنگ های خنثی آرامش بخش، شبیه آنچه در خانه های پاریسی مرسوم است، استفاده شده است. اتاق های هتل هم  از راحتی و طراحی زیبایی برخوردار می باشند. در هتل پاریس ایروان در وعده صبحانه، ناهار و شام غذاهای لذیذ فرانسوی سرو می شود. در غروب های گرم ایروان مهمانان هتل پاریس می توانند به رستوران و کافه واقع در پشت بام هتل بروند و از تماشای غروب خورشید لذت ببرند.

بیشتر بدانید: هتل پاریس در ایروان+عکس

هتل پاریس در ایروان ارمنستان

 

هتل بست وسترن کنگره ایروان | Best Western Yerevan Hotel

هتل بست وسترن گنگره از هتل های شاخص ایروان مخصوصا برای خانواده ها و گروههای پر جمعیت است. امکانات هتل بست وسترن گنگره به گونه ای است که اقامت راحتی را برای مهمان ها فراهم می کند. از امکانات هتل می توان به باشگاه تناسب اندام برای مهمان هایی که نگران سلامت خود هستند و همینطور سونای روسی اشاره کرد که برای رفع خستگی یک روز طولانی همراه با گشت و گذار بسیار عالی است. هتل گنگره برخلاف خیلی از هتل های ایروان یک استخر شنای بزرگ هم دارد.

بیشتر بدانید: هتل بست وسترن در ایروان+عکس

هتل بست وسترن ایروان ارمنستان

 

هتل نوا ایروان | Nova Yerevan Hotel

هتل نُوا هم یکی دیگر از هتل های خوب و با موقعیت مکانی عالی واقع در مرکز شهر ایروان است که در دکور آن از طراحی مدرن و رنگ های شفاف استفاده شده است. هتل نووا به همه نقطه عطف های مهم ایروان نزدیک است این نقطه عطف ها شامل  تئاتر اپرا و باله و میدان جمهوری می شود. در همه اتاق های این هتل کتری برای خوردن چای در هر موقع از روز وجود دارد و خیلی از اتاق های هتل، کاناپه های راحت و صندلی های راحتی برای یک اقامت راحت دارند.

هتل نوا در ایروان ارمنستان

 

هتل آنی پلازا ایروان | Ani Plaza Yerevan Hotel

هتل آنی پلازا از دیگر هتل های درجه یک ایروان است که از امکاناتی نظیر استخر شنای سرپوشیده، سونا و باشگاه برخوردار است. هتل آنی پلازا در منطقه تفریحی و تجاری شهر ایروان واقع شده است. این هتل چهار ستاره، بصورت پیاده فقط چند قدم با میدان جمهوری، خانه اپرا، کاسکاد و گالری ملی فاصله دارد. اتاق های هتل آنی پلازا با فرش های زیبا فرش شده اند و از رنگ های گرم برای دکور اتاق ها استفاده شده است؛ اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع بوده و از بعضی از آنها حتی می توانید منظره زیبایی از کوه آرارات را ببینید.

بیشتر بدانید: هتل آنی پلازا در ایروان+عکس

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

 

هتل نشنال ایروان | National Yerevan Hotel

هتل نشنال از هتل های لاکچری برای اقامت توریست هایی است که می خواهند اقامتی راحت را در یک هتل  بوتیک و به روز تجربه کنند. هتل نشنال هم مثل اکثر هتل های خوب در ایروان از موقعیت مکانی خوبی برخوردار می باشد و فقط 3 دقیقه پیاده با میدان جمهوری فاصله دارد. مهمانان می توانند با استفاده از امکانات لاکچری هتل به استراحت و تجدید قوا بپردازند. این امکانات شامل یک باشگاه تناسب اندام مجهزو یک استخر زیبای سرپوشیده و همینطور یک سالن زیبا است. همچنین در داخل هتل یک رستوران و کافه عالی وجود دارد.

بیشتر بدانید: هتل نشنال در ایروان+عکس

هتل نشنال ایروان ارمنستان

 

هتل نورث اونیو ایروان | North Avenue Yerevan Hotel

هتل نورث اونیو آخرین هتل در لیست 10 تایی برترین هتل ها در ایروان است. نورث اونیو که کمتر از یک دهه قدمت دارد، با وجود فروشگاهها، بوتیک ها و رستوران های لاکچری در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین هتل های ایروان است. این هتل درست در خیابان واقع شده است و اقامت کامل را در وسط بخش جدید و در حال توسعه شهر قدیمی فراهم می کند. دکوراسیون داخلی و البته امکانات خوب هتل، بسیار جذاب و مناسب است و مهمانانش را برای اقامت در این هتل، به وجد می آورد.

هتل نورث اونیو در ایروان ارمنستان

 

لیست هتل های ایروان ارمنستان

 

توضیحات بیشتر
امکانات هتل



امکانات هتل
  
رستوران
  
آسانسور
  
گاو صندوق
  
رستوران فضای باز
  
پارکینگ
  
ترانسفر فرودگاهی
  
خشکشویی
  
فروشگاه
  
تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای
  
سشوار
  
خدمات 24 ساعته در اتاق
  
کافی شاپ
  
کافی شاپ فضای باز
  
مینی بار رایگان
  
نگهداری بچه
  
سرویس رایگان رفت و آمد
  
ورود حیوانات
امکانات ورزشی و تفریحی
  
استخر سرباز
  
استخر سرپوشیده
  
سونا
  
جکوزی
  
پارک آبی
  
ماساژ
  
استخر ویژه کودکان
  
ورزش های آبی (غیر موتوری)
  
تنیس
  
بیلیارد
  
ساحل اختصاصی
  
ورزش های آبی (موتوری)
  
سالن بازی کودکان
  
تیم انیمیشن
  
باشگاه بدنسازی
  
طبیعت
خدمات اینترنت
  
اینترنت وای فای رایگان در لابی
  
اینترنت وای فای رایگان در اتاقها
  
اینترنت وای فای رایگان در تمام نقاط هتل
اطلاعات هتل
تعداد اتاق
اتاق
هتل های مشابه




لیست همه هتل ها هتل ها

09309871159